یزد؛

مشارکت 97.3 درصدی مردم شهرستان اردکان درانتخابات

97.3 درصداز مردم شهرستان اردکان درانتخابات مشارکت داشتند.

 هادی مقیمی فرماندار اردکان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: اردکان، بالاترین میزان مشارکت مردمی در انتخابات استان  کسب کرده است.
 
 مقیمی افزود: مردم اردکان همزمان با تمام هموطنان بار دیگر با حضور مقتدرانه خود منش مردم سالاری دینی را طبق گفته های رهبر انقلاب ثابت کردند که همیشه در صحنه برای اجرا فرموده های رهبری آماده اند.

نماینده عالی دولت گفت :در این انتخاب سرنوشت ساز از تمام عوامل اجرایی ؛ نظارتی ؛ نظامی ؛ بازرسان و اصحاب رسانه که در این مدت در کنار مردم و عوامل اجرایی فعالیت داشته اند  قدر دانی شد  با اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها همزمان برگزار شد ولی با برنامه ریزی دقیق و تعامل و همفکری که در تمام ارگان ها با موفقیت و نظم به پایان رسید.

فرماندار اردکان با بیان اینکه ستاد انتخابات ، هیات نظارت و بازرسی ، اجرایی ، شورای نگهبان و همه عوامل به خوبی وظایفشان را انجام دادند تصریح کرد:در اردکان انتخابات آرام ،سالم و قانونمندی برگزار شد. 

مقیمی اظهار کرد: نامزدهای شورای اسلامی در اردکان تایید صلاحیت 100 درصدی شدند و قانون شهروندی رعایت شد.

وی در پایان افزود : ستادها توانستند به خوبی فعالیت داشته باشند و از بین 144 شهر تمام مکانیزه در ایران ، اردکان رتبه اول را کسب کرد که باعث افتخار است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار