رئیس سازمان صنعت و معدن سیستان و بلوچستان خبر داد

آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ نادر میرشکار  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تامین برخی از کالاها به ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پرمصرف مرسوم در این ایام، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان آغاز شد.
 
میرشکار با اشاره به تشدید فعالیت تیم‌های بازرسی‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان در این ایام، تاکید کرد: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان همرمان با سراسر کشور در سطح استان اجرا می‌شود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.
 
میرشکار با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی است.
 
وی با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح، اظهار داشت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.
 
میرشکار افزود: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت نیز همزمان با اجرای طرح به صورت شبانه‌روزی فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن 124 ستاد خبری این سازمان جهت رسیدگی اعلام تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنها رسیدگی شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار