شیراز؛

ورزشكار فارسی در فهرست نهایی تیم ملی بسكتبال با ویلچر

ورزشكار فارسی در بین نفرات اعزامی به مسابقات جهانی بسكتبال با ویلچر كانادا قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با پایان سومین مرحله از اردوی تیم ملی بسكتبال با ویلچر، حسن پالار سرمربی تیم ملی جوانان ١٢ ورزشكار را به مرحله چهارم فراخواند.

 
مجتبی كمالی به عنوان تنها ورزشكار فارس در اردوی چهارم حاضر خواهد بود و به رقابت های جهانی بسكتبال با ویلچر جوانان اعزام می شود.
 
امیر رضا احمدی (ایلام)، مهدی مظلوم (مازندران)، مهدی ماندگار ( هرمزگان)، علی كریمی (اصفهان)، محمد حسن سیاری، همایون عسگری و مهدی عباسی ( مركزی )، پیمان میزان ، حسنعلی كعب عُمیر و سید مهدی موسوی ( تهران ) و رضا عیوضی از قم دیگر ملی پوشان حاضر در اردوی چهارم و متصل به جام مسابقات جهانی خواهند بود كه از هفت خردادماه در تهران برگزار می شود .
 
مسابقات بسكتبال با ویلچر قهرمانی ٢٠١٧ جوانان جهان از ١٨ تا ٢٦ خردادماه به میزبانی شهر تورنتو كانادا برگزار می شود.
 
حسن پالار سرمربی تیم ملی بسكتبال با ویلچر جوانان گفت: علاوه بر آمادگی فنی، ملی پوشان جوان كشورمان فعل خواستن را صرف كرده اند و از انگیزه بالایی برای شركت در رقابت های جهانی برخوردارند .
 
گفتنی است، مسابقات بسكتبال با ویلچر جوانان جهان با حضور ١٢ تیم در ٢ گروه ٦ تیمی برگزار خواهد شد و ایران در گروه نخست با تیم های تركیه، كانادا، برزیل، استرالیا و ایتالیا همگروه است .
 
ایران ١٥ خردادماه برای شركت در رقابت های جهانی بسكتبال با ویلچر جوانان جهان عازم كانادا خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار