کرمانشاه؛

تقدیر از روسای مراکز و مدرسین نمونه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان

طی مراسمی از روسای مراکز و مدرسین نمونه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه تقدیر شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ دکتر الهیار ملکشاهی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در این مراسم که امروز(دوم خرداد) در سالن آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، اظهارکرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان بزرگترین دانشگاه مهارتی کشور می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی در جامعه داشته باشد.
 وی ادامه داد: همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی بهترین و مناسب ترین دانشگاه کشور است که می تواند در تحقق شعار امسال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اثرگذار باشد.
  ملکشاهی تصریح کرد: امروز یکی از معضلات جدی در سطح کشور و به خصوص استان کرمانشاه معضل بیکاری است و لذا دانشگاه جامع علمی کاربردی با ارائه رشته های تقاضا محور و شعل محور می تواند در زمینه کارآفرینی بسیار مثمرثمر واقع گردد.
  رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: امروز این دانشگاه توانسته رشته هایی را ایجاد کند که منجر به کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای دانشجویانش شود.
در پایان این مراسم از روسای مراکز علمی کابردی استان و همچنین از مدرسین برتر این مراکز با اهدا تندیس دانشگاه، لوح تقدیر و اهدا هدایایی تجلیل شد.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار