اراک؛

یادوار‌ه‌ از فتح خرمشهر تا مدافعان حرم همزمان با سوم خرداد در اراک

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری یادوار‌ه‌ از فتح خرمشهر تا مدافعان حرم همزمان با سوم خرداد در اراک خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: برگزاری یادوار‌ه‌ای با عنوان از فتح خرمشهر تا مدافعان حرم  از برنامه‌های روز سوم خردادماه در استان مرکزی است.
سرهنگ نظم‌آبادی  افزود : برگزاری صبحگاه مشترک در ستاد سپاه روح‌الله ، گلباران قبور شهدا از سوی جامعه فرهنگیان استان  به همت بسیج اساتید هم بخشی از برنامه‌های روز سوم خردادماه است که به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح غرورآفرین خرمشهر در سوم خرداد اضافه کرد: رزمندگان اسلام خرمشهر را با ایمان به خدا، ولایتمداری، وحدت، همدلی و نهراسیدن از دشمن فتح کردند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: سوم خرداد ماه سال 61 همواره در تاریخ کشور یادآور ایثارگری‌‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌‌های پرشور فراموش نشدنی است چراکه مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.

سرهنگ نظم‌آبادیخاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به عنوان فرزندان ولایی و غیور ملت ایران، با هوشمندی و اقتدار، حراست از استقلال، تمامیت ارضی و صیانت از دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی را تکلیف خود می‌دانند  و همیشه در مقابل هر توطئه و ترفندی از سوی دشمن با اراده و اعتقاد کامل خواهند  ایستاد.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.