زنجان؛

اعزام 530 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به مشهد مقدس

از ابتدای امسال تعداد 530 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شده اند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  اجرای طرح شوق زیارت را یکی از برنامه های مهم این نهاد در حوزه فرهنگی عنوان کرد و گفت: در این طرح مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام می شوند .
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد سه هزار و 222 نفر  اعزام گروه های مختلف مددجویی به این سفر معنوی در سال 95  نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 145 درصد افزایش داشته است .
صفری با بیان اینکه  طبق برنامه ریزی انجام شده تعداد بیش از 4000 نفر ازمددجویان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف خواهند شد ، گفت : اولویت اعزام با مددجویانی که تاکنون موفق به زیارت امام هشتم (ع) مشرف نشده اند است .
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از اعزام تعداد 123 مددجوی زنجانی به مشهد مقدس خبر داد و افزود :تعداد 80 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان طارم و 43 مددجوی ماهنشانی در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند .
وی ادامه داد : از ابتدای سالجاری تعداد 530 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شده اند .
صفری در پایان با بیان اینکه با مشارکت خیران زمینه اعزام سایر مددجویان نیز به این سفر معنوی فراهم خواهد شد ، گفت : خیران زنجانی می توانند باشماره گیری کد #024*8877* و یا مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir  و ورود به قسمت شوق زیارت در این بخش مشارکت کنند.
 
انتهای پیام /ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.