اینستاگردی؛

پرستویی: پستی گذاشته ام که کلی کامنت خواهد داشت +فیلم

پرویز پرستویی پستی را در صفحه اینستاگرامش به آزادی خرمشهر اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سوم خردادسال 1361 خرمشهر پس از 19 ماه اشغال در عملیات بیت المقدس آزاد شد. به همین مناسب  پرویز پرستویی بازیگر پر آوزه سینما و تلویزیون با انتشار کلیپی در صفحه اینستاگرامش یاد و خاطره آن ایام را گرامی داشت و بر حفظ اهداف شهدا و جانبازان و مفقودین توسط مسئولین کشوری تاکید کرد.
 
پرستویی نوشت: "سوم خرداد. خرمشهر آزاد شد یادمان نرودخرمشهر را این مردان خدا آزاد کردن میدانم با دیدن این صحنه‌ها کلی کامنت خواهم داشت که تو رو خدا این پست و بردارید. آدم حالش بد میشه. ولی من میگم اشکالی نداره بزار حالمون بد بشه بذار مسئولین و دولتمردان ببینند و این دسته بندی ها رو کنار بگذارند چپ گرا و راست گرا این خط کشی‌ها رو کنار بگذارند و از اهداف این شهدا و جانبازان و مفقودین پاسداری کنند و احساس مسئولیت کنند و با همدلی و خلوص برای حفظ ایران زمین تلاش کنند. چراکه آن‌ها زمانیکه از مملکت و اعتقاداتشان پاسداری میکردن به هیچ خط کشی فکر نمی‌کردن جز حفظ خاک و سرزمین عزیزمان ایران نه به دنبال قدرت بودن و نه طلبی از کسی داشتن و نه دارند. ما همگی برای قطره قطره خونی که این عزیزان ریختند مسئولیم، نیستیم؟! روح همه قهرمانان سرزمینمان شاد و یادشان گرامی."
 
 
 
 
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
اخ از دل مادران این عزیزان گلهای بهشتی وای از دل زینب ای وای بر ما که چگونه از خون این عزیزان پاسداری کردیم!!!!! وای به حال اونایی که در مسئولیتهای این کشور به اسم اسلام و امام وشهدا چه کارها که نکردن!!!
آخرین اخبار