کرمانشاه؛

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: فتح خرمشهر درس های بزرگی را برای ما به همراه داشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار بهمن ریحانی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که امروز(سوم خرداد)به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظانی برگزار شد، از روز فتح خرمشهر به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی یاد و  اظهار کرد: فتح خرمشهر در سال ۶۱ و در عملیات بیت المقدس اوج و قله افتخارات نظام در جریان سالهای دفاع مقدس بود.

ریحانی با تاکید بر جایگاه فتح خرمشهر در پیروزی‌های نظام،  تاکید کرد: اگرچه ما معتقدیم خرمشهر را خدا آزاد کرد، اما قطعا این پیروزی در سایه جانفشانی‌ رزمندگان اسلام و پشتیبانی مردم بدست آمده است.
 
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه تصریح کرد: فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش ها بود.

وی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر درس های بزرگی را برای ما به همراه داشت، اظهار کرد: فتح خرمشهر نشان داد اگر جامعه و کشوری اراده، ایثار و مقاومت داشته باشد هیچ قدرتی توان ضربه زدن به آن را ندارد و هیچگاه شکست نخواهد خورد.

 ریحانی با تاکید بر نقش پشتیبانی‌های مردمی چه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و چه در سال های بعد از آن و عرصه‌های مهم و سرنوشت سازی مثل سالهای دفاع مقدس ادامه داد: ملت ما ملتی سرافراز و پیروز است که با تکیه بر توان خود با آهنگ حرکت پرشتابی به سمت پیروزی‌ها خواهد رفت.
 
انتهای پیام/ز 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار