پشت صحنه استودیوی رادیو هنگام پخش خبر آزادی خرمشهر +فیلم

پیام آزادی خرمشهر که با خون شهدا و ایمانشان به پیروزی عجین شده است هیچ گاه از اذهان ملت بزرگ ایران پاک نخواهد شد.

پشت صفحه استودیو رادیو هنگام پخش خبر آزادی خرمشهر+ فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سوم خرداد است، دوباره یک قرار و پیروزی شیرین دیگر در ذهن ها مرور می شود و همه به خود می بالند از این ایثار، استقامت، مردانگی و پایبندی که به جاودانگی رسید، سوم خرداد هیچ چیز را جز آزاد سازی خرمشهر تداعی نمی کند، جشن پیروزی که خودجوش و البته با شکوه و بی نظیر برگزار شد، پیروزی که از توجه و اطلاعات از ولی فقیه به جشن رسید.

فتح خرمشهر به معنای واقعی یک مفهوم انسانی و اطلاعت پذیری است نه یک رویداد نظامی، شیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی از پیش از پیروزی انقلاب تا کنون در برهه های مختلف این مفهوم را به درستی معنا کرده اند، و همانند فتح خرمشهر دشمن را همیشه ناامید کرده اند.

شاید تلخ ترین روز جنگ برای جبهه صدام روزی بود که خرمشهر آزاد شد، زیر وی در 19 آبان آبان ماه سال 59 در جلسه مطبوعاتی از اشغال چند روزه تهران خبر داده بود و گفته بود بقه سخنانش بماند برای چند روز دیگر در تهران!، اما نیروی ایمان و اطاعت پذیری همه خواب های صدام را آشفته کرد.

شکوه پیروزی و شادی با تمام وجود را مردم زمانی حس کردند که از رادیو با مارش نظامی خبر آزاد سازی خرمشهر را شنیدند، این خبر و تکرار گوینده بر آزاد سازی مسرت بخش و یادآور خاطرات است.

در ادامه فیلمی از پشت صحنه استودیو رادیو که مخابره کننده خبر آزادی خرمشهر بود را ببینید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار