محیط زیست ؛ زمان زایش حیات وحش مراقب آنها باشیم

محیط زیست گلستان بر مراقبت از حیوانات در فصل زایش بهاره تاکید کرد.

محیط زیست ؛ زمان زایش حیات وحش مراقب آنها باشیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت : با توجه به فصل زادآوري حیات وحش در طبيعت از  هموطنان گرامي تقاضا مي شود در صورت مشاهده نوزادان حيوانات در طبيعت از برداشتن و انتقال آنها جدا خوداري و محل را ترك كرده تا فرصت بازگشت والدين به محل داده شود.
حسینی افزود ؛ دراين فصل بسياري از جوجه هاي پرندگان از لانه به دليل تمرين پرواز خارج شده و بسياري از نوزادان حيوانات در حيات وحش از مادر جدا شده و مادر براي تغذيه مدتي كوتاه از مخفيگاه خارج ميشوند و يا در بره ها مادر با مشاهده انسان نوزاد خود را لا به لاي علف ها مخفي  كرده و از محل دور ميشود تا زماني كه  امنيت برقرار شود و به محل مخفيگاه نوزاد بازميگردند.
معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان از هموطنان خواست تا در صورت مشاهده  موارد فوق سریعا محل را ترك كنند تا فرصت بازگشت به محل اختفاي نوزادان به والدین داده شود.
از هم استانی های عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده حیات وحش در این فصل از نزدیک شدن به آنها خودداری و مراتب را به تلفن شبانه روزی 01732445463 اطلاع دهند.
 
انتهای پیام / ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.