کرمان؛

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان سیرجانی

بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان سیرجانی طی پارسال پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان سیاست اصلی کمیته امداد استان را توانمند سازی خانواده های تحت حمایت عنوان کرد و گفت: بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان سیرجانی طی پارسال پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه مشاغل خرد و کوچک باعث پیشرفت جامعه می شوند، افزود: اقتصاد هر جامعه با راه اندازی مشاغل خرد و کوچک رشد می کند و توسعه و پیشرفت هر جامعه در گرو ایجاد مشاغل خرد و کوچک است.
صادقی با بیان اینکه شهرستان سیرجان از ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف از جمله صنایع ، معادن و گلیم بافی برخوردار است که باید از این ظرفیت ها در جهت توانمندسازی مددجویان و محرومان شهرستان بهره برد؛خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک این شهرستان را به عنوان شهرستان بدون مددجو در استان معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، تصریح کرد: با استعداد سنجی های انجام شده بیش از ۶۰ درصد این خانواده ها توانایی انجام کار را دارند که باید با ایجاد اشتغال زمینه توانمندی و خروج آنان از تحت حمایت را فراهم کرد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.