بسته اخبار حوادث؛

انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی/ پراید وانتی که در آتش سوخت

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بسته حوادث امروز می‌توانید از انفجار شدید در سعادت‌آباد تا ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی در بندرعباس را مطالعه کنید.

انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در رابطه با وقوع حادثه اظهار داشت: حادثه در ساعت 01:59 بامداد امروز(چهارشنبه) در خیابان سعادت آباد،خیابان سرو غربی اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود: بعد از اعلام حادثه 2 ایستگاه به محل اعزام می شوند و مشاهده می شود که در طبقه منهای یک(پارکینگ) ساختمان 3 طبقه مسکونی انفجار صورت گرفته بود.

ملکی گفت: در پارکینگ 3 خودرو پارک شده بود که ساکنان طبقه اول با استشمام بوی گاز مربوط به یکی از خودروها متوجه می شوند که خودرویی در پارکینگ دچار نشت گاز شده و فورا خودرو را از محل خارج می‌کنند.

وی در ادامه افزود: ساکنان ساختمان بعد از خارج کردن این خودرو که از سوخت گاز مایع استفاده می کرده، اقدام به روشن کردن موتورخانه می‌کنند که همین عمل باعث انفجار می شود.

سخنگوی آتش نشانی گفت: در این انفجار 2 مرد 72 و 35 ساله دچار سوختگی می شوند، همچنین 2 خودرو، بخشی از دیوارهای موتورخانه و شیشه های ساختمان بر اثر انفجار تخریب شدند.

وی با اشاره به اینکه مصدومان حادثه سریعا تحویل عوامل اورژانس شدند، تصریح کرد: با حضور کارشناسان آتش نشانی و بررسی‌های انجام شده، علت حادثه نشت گاز خودرو و روشن شدن موتورخانه اعلام شد.

ملکی در پایان گفت: عملیات بعد از ایمن سازی در ساعت 04:52 به پایان رسید.

انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی

ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: این حادثه جلو منزل مادرش رخ داد.
 
وی افزود: در این درگیری وی از ناحیه پیشانی آسیب دیده است.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: اکنون حال عمومی غلامرضا صنعتگر این هنرمند هرمزگانی، خوب است و از بیمارستان خلیج فارس بندرعباس مرخص شده است.
 
همچنین سرهنگ علی اصغر خرم جانشین فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: خودروی ضاربان غلامرضا صنعتگر خواننده مطرح کشوری شناسایی و عملیات جستجو و ردیابی افراد آغاز شده است.

خرم اضافه کرد: خودرو افراد ضارب از سوی صنعتگر و فرد دیگری شناسایی شده که در حال حاضر پلیس شهرستان بندرعباس و کلانتری ۱۶ این موضوع را پیگیری می کند.

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ از مهر ماه سال ۹۴ کنسرتی را در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار ، و به جزء خوانندگی، نوازندگی، سازهایی چون پیانو، گیتار و سازهای پوستی را هم تجربه کرده است.
 
ترانه های «میهنم ایران«، »میشه ضامنم بشی»، «دفاع از شط» و «عطر نرگس» از مهم ترین آثار این هنرمند است.

انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی
 
مجتمع مسکونی در مشهد آتش گرفت/17 نفر مجروح شدند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل تیموری مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: کانون آتش سوزی بامداد امروز در بلوار هدایت شهر مشهد طبقه سوم مجتمع مسکونی پنج طبقه بود. 

هنگام رسیدن آتش نشانان به محل نیمی از یک واحد 80 مترمربعی در همین طبقه زیر آتش رفته و دود غلیظ همه مجتمع را فراگرفته بود. 

وی ادامه داد: آتش نشانان ضمن انجام عملیات مهار حریق 17 نفر از ساکنان را از میان دود غلیظ خارج و به محل امن منتقل کردند. 

مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: 10 نفر از ساکنان که دچار دودگرفتگی شده بودند در محل مورد مداوا قرار گرفتند و هفت نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است. 

انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی
 
آتش‌سوزی پراید وانت در اتوبان همت
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت 17 امروز یک دستگاه خودروی پراید وانت در اتوبان همت (تقاطع شهران) دچار آتش‌سوزی شد که خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.
 
 
مرگ دو نفر از مصدومان حادثه فولاد بویر احمد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اصغر جلیل، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد بویر احمد گفت: دو نفر از کارگران کارخانه فولاد بویراحمد ظهر امروز در بیمارستان صدرای شیراز فوت شدند.

وی اظهار کرد: دو تن از کارگران حادثه فولاد بویراحمد به نام های زریر بارانی و یوسف اکرمی به دلیل سوختگی بالای 90 درصد در بیمارستان صدرای شیراز فوت شدند.
 
در انفجار سحرگاه روز دوشنبه یکم خرداد ماه سالجاری به دلیل انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد9 نفر از کارگران این کارخانه مصدوم شدند که سه نفر به شیراز و سه نفر نیز به اصفهان اعزام شدند که دو نفر از آنها در بیمارستان شیراز جان خود را از دست دادند.

انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی

برخورد دو کامیون و مرگ یکی از راننده‌ها

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در سانحه رانندگی که بین یک دستگاه کامیون ایسوزو و یک دستگاه کامیون کشنده فائو رخ داد راننده ایسوزو جان خود را ازدست داد.

سرهنگ کهریزی افزود: این سانحه  در حدود ساعت یک و  ۱۰ دقیقه بامداد امروز  در کیلومتر ۲۴ محور قدیم ساوه-همدان رخ داد و راننده کامیون ایسوزو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد. 

وی علت حادثه را تجاوز به چپ  راننده کامیون ایسوزو در اثر  خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد.

انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی

5 کشته و 8 مصدوم در برخورد تریلی با 2 پراید

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد تریلی با دو خودروی پراید در خراسان رضوی، گفت: این حادثه ساعت 19 روز گذشته در کیلومتر 30 محور تایباد به خواف به وقوع پیوسته است.

وی افزود: نیروهای امدادی بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده و اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه‌دیدگان انجام دادند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه 5 نفر جان خود را از دست داده و 8 مسافر مصدوم شدند.

انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی

ریزش دیوار ساختمان بر روی کارگر حادثه آفرید

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا ربیع زاده فرمانده  ایستگاه 9 آتش نشانی گفت:طی تماس کارگران ساختمانی با سامانه 125 مبنی بر ریزش دیوار یک ساختمان در حال تخریب بر روی یکی از كارگران، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 9 به همراه گروه امداد و نجات 17 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 16:27 روز گذشته به محله شهر ری، میدان شهید مدرس اعزام شدند.

 فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: کارگران مشغول تخریب یک ساختمان بودند که ناگهان یکی از دیواره ها ریزش کرده و یک کارگر جوان تبعه افغان زیر آوار سنگ و خاک گرفتار شد.

وی در ادامه افزود: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، پس از بررسی با استفاده از تجهیزات مخصوص کارگر 22 ساله که دچار مصدومیت شدید شده بود را از زیر آوار خارج کرده و وی را تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

ربیع زاده علت بروز این حادثه را رعایت نکردن اصول ایمنی در حین تخریب ساختمان اعلام کرد و گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی به کارگران، محل حادثه را برای اقدامات بعدی تحویل عوامل شهرداری منطقه 20 دادند.

انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی

آتش سوزی در ساختمان مسکونی حادثه آفرید

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی حاتمی فرمانده نیروهای آتش نشانی ایستگاه 2 گفت:این حادثه ساعت 22:10 شب گذشته رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 2 را به خیابان سعدی، خیابان دیبا اعزام کردند.

 فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه در این باره گفت: در قسمت بالکن 15 مترمربعی در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی آتش سوزی رخ داده و شعله های آتش از قسمت نما در حال سرایت به طبقات بالایی ساختمان بود.

وی با اشاره به اینکه در هنگام بروز آتش سوزی هیچ یک از ساکنان در واحد مسکونی حضور نداشتند، افزود: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان اصلی برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری نردبان و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

حاتمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بر اثر این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با تلاش خود آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های سرکش آتش به واحدهای مسکونی دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی
 
دستگيری عامل "تيراندازی" در هرسین
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ همتعلی شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسین، گفت: برابر اعلام صورت گرفته مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای تابعه که منجر به اخلال در نظم عمومی بود، دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پاسگاه حومه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسی، محل اختفای عامل تيراندازی را شناسايي و با هماهنگی قضایی در عملياتی ضربتی وی را دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین،خاطر نشان کرد: متهم در تحقيقات پليس، ضمن اقرار به عمل ارتکابی، علت تيراندازی را اختلافات حساب با یکی از اهالی روستا اعلام کرد، لذا پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضایی شد.

شکری ضمن هشدار به هنجارشکنان و افرادی که اقدام به ايجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان می‌کنند، گفت: پليس با هرگونه ناامنی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.
 
 انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ ضرب و شتم خواننده محبوب هرمزگانی/ پراید وانتی که در آتش سوخت
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار