صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در گرا میداشت سوم خرداد سالروزفتح خرمشهر

همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهرصبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان درپادگان امام حسین خرم آباد برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛نماینده، ولی فقیه درلرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام انقلاب فتح خرمشهررا از نقاط عطف دوران دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی دانست وگفت: حماسه‌ی آزاد سازی خرمشهر، اوج افتخار و نبرد رزمندگان اسلام و تحقق وعده‌های الهی برنصرت مومنان وسیلی محکمی برصورت دشمنان انقلاب وزورگویان عالم بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی درادامه با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: حماسه‌ی بی نظیر و حضور ۴۰ میلیونی مردم مومن ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای پیامی روشن به دنیا داد که مردم کشورمان پای انقلاب، نظام و، ولی فقیه ایستاده اند.

نماینده، ولی فقیه درلرستان با بیان اینکه سفر اخیر رییس جمهور آمریکا به عربستان سعودی، تن‌ها برای بلعیدن میلیارد‌ها دلارسعودی بود گفت: این موضوع برای آن کشور اقتدار نمی‌آورد بلکه آنچه درعرصه‌های نظامی و سیاسی تعیین کننده اقتدار ملی است که رژیم زبون آل سعود از آن بی بهره است.

سردار توکلی جانشین سپاه حضرت ابوالفضل استان نیز خرمشهر را سند افتخار ملت ایران نامید و گفت: آزاد سازی خرمشهر مرهون ایثار رزمندگان اسلام و ۶ هزار شهید گرانقدری است که در این راه به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمدند.

درادامه با اهدای لوح سپاس از رزمندگان عملیات غرور آفرین بیت المقدس تجلیل شد.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.