تبریز؛

تربیت بیش از 71 هزار حافظ قرآن در مجموعه نیروی انتظامی

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تربیت بیش از 71 هزار حافظ قرآن در مجموعه نیروی انتظامی، گفت: ناجا سازمان برتر و پیش رو در ترویج فرهنگ قرآنی در بین نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در جلسه بصیرت دینی کارکنان انتظامی استان آذربایجان شرقی، ضمن تقدیر از تلاش ها و مجاهدت کارکنان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت:حضور با بصیرت و حداکثری مردم در پای صندوق های رای و لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی را نقش برآب کرده و صلابت و اقتدار کشور را به جهانیان نشان داد.
 
وی در ادامه با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی،خونین شهر قهرمان،گفت: فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلامی بوده و بنا به فرمایش رهبر کبیر انقلاب " خرمشهر را خدا آزاد کرد".
 
بهرامی با اشاره به فعالیت های قرآنی در ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی یک نیروی نظامی،امنیتی ،صیانتی،فرهنگی و قرآنی بوده و تربیت بیش از 71 هزار حافظ قرآن در مجموعه ناجا نشان از توجه و اهتمام فرماندهان و مسئولان به امور قرآنی است.
 
نماینده ولی فقیه در ناجا با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در شعار سال 96، وظیفه نیروی انتظامی را وظیفه ای خطیر در تولید و اشتغال عنوان و تصریح کرد: پلیس باید با به منصه ظهور رساندن امنیت و احساس آن در جامعه، موجبات توسعه سرمایه گذاری در جای جای کشور شده و در تحقق شعار سال نقش خود را به نحو احسن ایفاء کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در ادامه با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و استفاده از این ماه در خودسازی و تهذیب نفس،اظهار داشت: استفاده از فرصت ها هنر است و انسان باید قدر آن را بداند و از فیوضات ماه مبارک رمضان نهایت استفاده و بهره را ببرد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار