ساری،

قدردانی از معلمان نمونه مازندران + تصاویر

در سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم از معلمان نمونه مازندران قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در در سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم با عنوان روز خوبی‌ ها در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله، گفت: سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر قهرمان را که 100روز مردم با کمترین امکانات مقاومت کردند را گرامی‌ می ‌داریم.

وی افزود: امروز در هر سنگر و مسئولیتی که باشیم از اقتدار نظام جنهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم و معلمی علاوه بر شغل عشق و عاشقی بوده که با کمترین حقوق به امر تعلیم و تربیت می‌پردازد که باید در حهت امرار معاش این بزرگواران تلاش شود.

استاندار مازندران گفت: مدیران و آینده سازان جامعه توسط معلمان تربیت می‌شوند که باید پیگیر مطالبات این قشر زحمتکش باشیم.

سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اجرای رویکرد پژوهش محوری در ۳۰۰ مدرسه استان، گفت: نرخ باسوادی در مازندران ارتقا یافت.

وی افزود: 70 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پارسال به معلمان استان پرداخت شد.

محمد قنبری معاون پژوهشی و برنامه ‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم گفت: معلمان عارفان و فرهیختگان علم و دانش بوده که تجلیل از این اندیشمندان جامعه مربوط به یک روز و یک هفته نیست بلکه باید در تمام طول سال قدردان این بزرگواران باشیم.

وی با بیان اینکه معلمان ترازو معیار اندیشه هستند، افزود: آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه محسوب می‌ شود و اگر موتور محرکه هر جامعه ای نیروی انسانی بوده و موتور محرکه در نظام تعلیم و تربیت معلمان هستند.

در پایان این مراسم از معلمان نمونه مازندران قدردانی شد.


قدردانی از معلمان نمونه مازندران + تصاویر


قدردانی از معلمان نمونه مازندران + تصاویر


قدردانی از معلمان نمونه مازندران + تصاویر


قدردانی از معلمان نمونه مازندران + تصاویر

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار