فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی سوم خرداد روز فتح خرمشهر را به دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت تبریک گفت.

تبریک فرمانده انتظامی استان كرمان به مناسبت سالروز فتح خرمشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار رضا بنی اسدی فر گفت: فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس سال 1361 یک نمونه‌ درس‌آموز و عبرت‌آموز برای آیندگان در توکل و اعتماد به خداوند و اعتماد به نیروهای جان بر کف و متعهد و توانمندی جوانان اين مرز و بوم است به طوری که هیچ محاسباتی در آن روز نمی توانست این پیروزی عظیم را پیش بینی کند. 

وی افزود : فتح خرمشهر یاد آور مجاهدت هاى جوانان با اخلاص و فداکار انقلاب در دفاع مقدس است چراکه در طول جنگ تحمیلی افتخارات بسیار زیادی حاصل شد که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فتح خرمشهر را قله و میوه این افتخارات نامیدند. 

وی خاطر نشان کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر را می توان نماد ایثار و مقاومت و پیروزی ملی ایران برشمرد و امنیت موجود نیز کشور مرهون مجاهدت ها و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم است که جانانه در مقابل دشمنان مقاومت کردند. 

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: اکنون وظیفه ما است که به فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) با تولید و حفظ امنیت و فراهم کردن مقدمات اقتصاد مقاومتی، و مقابله با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید داخلی و اشتغال جوانان کشور سهم خود را در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ایفا کنیم. 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.