تاج حکم محرومیت دروازه بان مشهور را معلق کرد!

محرومیت دروازه‌بان سابق استقلال با وساطت رئیس فدراسیون فوتبال فعلا حل شده و پرونده او در دست بررسی مجدد قرار گرفته است.

تاج حکم محرومیت دروازه بان مشهور را معلق کرد!به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روز گذشته طی حکمی دروازه بان معروف را به دلیل تخلفات همسرش سه ماه از کلیه فعالیت های ورزشی محروم کرد.

ضمن اینکه فدراسیون فوتبال روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد کمیته اخلاق دو بار از این دروازه‌بان برای شرکت در جلسات رسیدگی به پرونده دعوت کرده است اما وی از حضور در این جلسات سر باز زده است.

دروازه بان سابق یکی از تیم های مطرح پایتخت در واکنش به اتفاقات رخ داده اعلام کرد هیچ دعوت نامه ای از سوی کمیته اخلاق برای حضور در جلسات به دستش نرسیده است. با این حال تاکید کرد می‌خواهد با اعتراض به رای روند قانونی را طی کند.

شنیده ها حاکی از آن است که امروز رئیس فدراسیون فوتبال در این موضوع ورود کرده است و در مصاحبه ای اعلام کرد که برای این دروازه بان حق اعتراض نسبت به حکم صادره وجود دارد.

این دروازه بان مطرح فوتبال کشورمان در حال حاضر خارج از ایران حضور دارد و پس از بازگشت به ایران در کمیته اخلاق حاضر خواهد شد تا توضیحات خود را درباره اتفاقات اخیر به مسئولان ارائه دهد.

بنابراین با توجه به رایزنی های انجام شده، مساعدت ویژه مهدی تاج و اعتراض این دروازه بان حکم محرومیت غیابی وی به حالت تعلیق درآمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
از كي تا حالا جرم يكي ديگه رو يكي ديگه بايد بكشه واقعا ك
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
تاج نشون داد پرسپولیسیه .جرم همسر به دروازه بلن چه مربوطه.چون تو اون فیلم از پرسپولیس بد گفته بهشون زور اومده
Iran (Islamic Republic of)
سید میلاد
۰۰:۳۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
اتفاقا اقای تاج پرسپولیسی نیست.این ثابت شده ست.
بعدشم اینکه اگه همسر یکی از بازکنان ما بیاد فیلم بده بیرون و به استقلال توهین کنه. باشگاه استقلال هیچ کاری نمیکنه؟ کمیته اخلاق هیچ کاری نباید بکنه ؟ اگه هیچ کاری نکنه که سنگ رو سنگ بند نمیشه !! یکطرفه به قضاوت نرو.
آخرین اخبار