یزد؛

نقش تاثیرگذار بانوان در مصرف بهینه برق

بانوان برگزیده در مدیریت مصرف برق تجلیل شدند.

 صحتی مدیر عامل شرکت  توزیع برق استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: صنعت برق نیاز به سرمایه گذاری کلان دارد زیرا درامد حاصل از فروش انرژی الکتریکی فقط بخشی از هزینه سرمایه گذاری صنعت برق را تامین می کند.

 صحتیبا اشاره به اینکه صنعت، متکی به درآمدهای عمومی است افزود: امیدواریم با مدیریت مصرف بهینه برق، زمینه تولید ، اشتغال و رشد اقتصادی با استفاده از ظرفیت های انرژی الکتریکی در کشور و استان فراهم کنیم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه بانوان نقش مهمی و تاثیرگذاری در مصرف بهینه برق دارند گفت: زنان به عنوان همسر و مادر و مدیر برنامه ریزی اقتصادی خانواده نقش مهمی در چگونگی مصرف انرژی ها دارند. 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تصریح کرد: این قشر، بعنوان مدیران خانه بیشترین تاتیر را در امر صرفه جویی به ویژه برق در محیط زندگی و کار دارند. 

 صحتی اضافه کرد: امیدواریم با همراهی یکدیگر و مدیریت بانوان در منزل تابستانی بدون قطعی برق داشته باشیم.

همایش تجلیل از بانوان برگزیده مدیریت مصرف برق استان با هدف آشنایی با مدیریت اقتصادی بانوان در منزل ، نقش نظارتی آنان در مدیریت مصرف برق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور یکهزار و 500 نفر از مشترکین خوش حساب ، صرفه جو و مشترکینی که قبوض خود را بصورت الکترونیکی پرداخت کرده بودند برگزار و در آن از 500 بانوی برگزیده مدیریت مصرف برق تجلیل شد.

وی گفت: مابرای صرفه جویی در مصرف انرژی باید به دوفاکتور توجه به ساعات اوج مصرف برق ودرست مصرف کردن توجه کنیم.

صحتی به نقش زنان در مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت : مادران نقشی تعیین کننده الگوی مصرف را بعهده دارند.

همایش یاد شده از سال 87 بصورت متوالی در استان یزد برگزار می شود.

همایش قدردانی از بانوان برگزیده مدیریت مصرف برق استان یزد با حضور یک هزار و 500 بانوان صرفه جو در مصرف برق این استان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار