اصفهان؛

بیش از 350 داستان کوتاه در جشنواره زاینده‌رود شرکت کردند

دبیر دومین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود گفت: از بین 350 اثری که مورد داوری قرار گرفت، نویسنده 53 درصد از آن‌ها مرد و 47 درصد زن بودند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، داریوش اسماعیلی  امروزدر اختتامیه دومین جشنواره دانشجویی داستان کوتاه زنده رود اظهار کرد: زاینده‌رود جریان زندگی در اصفهان و پل‌های آن نماد گفت‌وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها به سوی صلح و تفاهم است و قلم هم زبان خدا و امانت آدم و ودیعه عشق است.

وی افزود: کشف استعدادها و حمایت از شکوفایی آن‌ها در سال‌هایی که به داستان توجه نشده بود و با توجه به اهمیت زاینده‌رود به عنوان عضو تأثیرگذار اصفهان از اهداف این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان تصریح  کرد: پرسشگری، روحیه نقاد، حقیقت‌جو، پویا و با نشاط از ویژگی‌های دوران دانشجویی است که با فراهم کردن یک محیط ادبی مناسب می‌توان شاهد خلق آثار موفقی در این رابطه بود.

دبیر دومین جشنواره دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود یادآور شد: از بین 350 اثری که مورد داوری قرار گرفت، نویسنده 53 درصد از آن‌ها مرد و 47 درصد زن بودند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: 47 درصد شرکت‌کنندگان دارای مدرک کارشناسی، 24 درصد مدرک ارشد و دکتری و مابقی در مقاطع دیگر بوده‌اند.

وی ادامه داد: خلاقیت در موضوعات، ایجاز و پرداخت مناسب از فاکتورهای داوری بوده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان تأکید کرد: بی توجهی به دستور زبان و تأثیر سریال‌های ماهواره‌ای و تلویزیونی و بی‌توجهی به فرم و انتخاب نامناسب عنوان از اشکالاتی بود که در روند داستان‌ها به وضوح مشاهده می‌شد.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار