کرمانشاه؛

مجرم مکتب گلیم و گبه روزی دو میلیارد سرمایه از مردم جمع می‌کرد

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: اگر تعامل خوبی بین بخش خصوصی با دستگاه قضا وجود داشته باشد مجرمینی از این دست زودتر مشخص می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عدالتخواه گفت: این فرد در برخی مجامع به عنوان کارآفرین نمونه حمایت می‌شد و او را تا رتبه یک کارآفرین بالا برده بودند و خوشحال هم بودند که یکی پیدا شده که کار را آسان کرده و در کرمانشاه 10 هزار شغل ایجاد کرده و شاید حتی بتواند کل کشور را هم آباد کند.

به گفته این مسئول، وضعیت بگونه‌ای شد که این فرد روزانه دو میلیارد تومان نقدینگی از مردم دریافت می‌کرد و این اواخر مردم برای ایستادن در صف پول دادن به او، رقابت هم می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه با این روند 26 هزار نفر گرفتار شدند، تصریح کرد: این فرد 247 میلیارد تومان سرمایه از مردم جمع کرد، کاری که هیچ واحد تولیدی نمی‌تواند انجام دهد و سرمایه خرد مردم را جمع کند.

وی با بیان اینکه افرادی بودند که خواستند کارخانه خود را بفروشند و پولشان را نزد این فرد بگذارند، ادامه داد: این فرد مجرم هنرمندانه سرمایه‌های خرد مردم را جمع کرد و نگذاشت هیچکس معترض شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: دستگاه قضا این بلا را از سر کرمانشاه و کشور برداشت و مقابله با افراد شیادی که این روند‌ها را داشته باشند را ادامه خواهد داد.

عدالتخواه از فعالان اقتصادی هم خواست اگر جایی چنین انحرافاتی را مشاهده کردند به دستگاه قضا اطلاع دهند زیرا فعالیت سرمایه‌گذاری نامشروع باعث نابودی صنایع و سرمایه‌گذاری مشروع می‌شود همانگونه که صنعت فرش ما نابود شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار