بنیاد شهید در هفته ای که گذشت؛

از تمدید مهلت ثبت نام خانواده های شاهد و ایثارگر در کاروان های حج تمتع 96 تا پیشگامی بنیاد شهید در مشاوره مددکاری

تمدید مهلت ثبت نام خانواده های شاهد و ایثارگر در کاروان های حج تمتع 96 و پیشگامی بنیاد شهید در مشاوره مددکاری از مهم ترین رویدادهای بنیاد شهید در هفته ای که گذشت،بود.

از تمدید مهلت ثبت نام خانواده های شاهد و ایثارگر در کاروان های حج تمتع 96 تا پیشگامی بنیاد شهید در مشاوره مددکاریبه گزارشحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛فتح خرمشهر نمادی ماندگار از پیروزی فرهنگ ایثار و مقاومت است، تمدید مهلت ثبت نام خانواده های شاهد و ایثارگر در کاروان های حج تمتع ۹۶ و بنیاد شهید از پیشگامان مشاوره مددکاری در کشور است، از مهم ترین اخبار و رویدادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت، بود.

*فتح خرمشهر نمادی ماندگار از پیروزی فرهنگ ایثار و مقاومت است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سوم خرداد ماه و روز فتح خرمشهر ،واقعه ای به یاد ماندنی و فتح الفتوح بوده که در تاریخ انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس ماندگار شد‌.

وی تصریح کرد: نامگذاری سوم خرداد ماه به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی به این دلیل است به گفته حضرت امام( فتح خرمشهر، فتح خاک نبود بلکه ایثار بود.)

*تمدید مهلت ثبت نام خانواده های شاهد و ایثارگر در کاروان های حج تمتع ۹۶

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن کاویانی راد مدیر کل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: تمامی ایثارگران مشمول سهمیه حج، برابر قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که متقاضی سفر حج تمتع بوده و تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند به بنیادهای استان و شهرستان خود مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: خانواده های شاهد و ایثارگر باید قبل از اتمام زمان و تکمیل ظرفیت کاروان های حج، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

*بنیاد از پیشگامان مشاوره و مددکاری در کشور است

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن کاویانی راد مدیر کل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : بنیاد شهید از نخستین روزهای دفاع مقدس نسبت به راه اندازی سیستم مددکاری اقدام کرده و در زمینه مشاوره و مددکاری از پیشگامان در کشور است‌.

وی یادآور شد: با توجه به ضرورت دفاع از منزلت اجتماعی ایثارگران، تمرکز بر حفظ زیر ساخت های بهداشت روانی و سلامت اجتماعی این افراد ضرورت دارد‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار