ایرانشهر؛

توقیف 600 میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری 6 قاچاقچی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف و توقیف 600میلیون ریال انواع کالای قاچاق و دستگیری 6 قاچاقچی در این شهرستان خبر داد .

توقیف 600 میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری 6 قاچاقچی در ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان  گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر حین گشت زنی های هدفمند در محورهای مواصلاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، به 5 دستگاه خودرو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.  
 
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل لاستیک خودرو، برنج، اسپیلت، لوازم پزشکی و لوازم آرایشی بهداشتی به ارزش 600 میلیون ریال را کشف کردند.
   
وی با اشاره به دستگیری 6 قاچاقچی و توقیف 5 دستگاه خودرو در این رابطه تصریح کرد: قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان افزود: مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان با پدیده شوم قاچاق که به تولیدات داخلی و اقتصاد کشور ضربه وارد می کند با تمام توان مقابله و عرصه را بر قاچاقچیان تنگ خواهد کرد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار