اجرای ویژه ی نمایش «مروارید»

نمایش «مروارید» با کارگردانی قطب الدین صادقی بدلیل استقبال مخاطبان، در اجرایی ویژه، روز شنبه 6 خرداد نیز به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگارحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نمایش «مروارید»؛ نمایش «مروارید» با کارگردانی قطب‌الدین صادقی به دلیل استقبال مخاطبان، در اجرایی ویژه، روز شنبه 6 خرداد نیز به روی صحنه می رود.
 
این نمایش با طراحی، نویسندگی و کارگردانی قطب‌الدین صادقی به دلیل استقبال مخاطبان، در اجرایی ویژه، روز شنبه 6 خرداد میزبان مخاطبان و هنرمندان است.

در این اثر نمایشی که بخشی از تاریخ حمله مغول به ایران را نمایش می‌دهد، بازیگرانی همچون؛ مانلی حسین پور، سروش طاهری، شیما حکیم پور و محمدرضا آزادفرد به ایفای نقش می پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این نمایش 55 دقیقه ای می توان به دستیار کارگردان: پرستو علیزاده، طراح لباس: مقدی شامیریان، آهنگساز: مهدی حسنی، طراح پوستر: مهدی دوایی، عکاسان: اختر تاجیک و کورش برزی، مشاور رسانه ای: امین کردبچه چنگی، تبلیغات: گروه تئاتر مارکت و مدیر روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر اشاره کرد.

نمایش «مروارید» از 19 اردیبهشت  تا 19 خرداد ماه  هر روز ، ساعت 19:30 در تماشاخانه ایران شهر به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، پارک هنرمندان، تماشاخانه ایران شهر به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار