ساری،

شناخت مفاهیم و مبانی وحیانی عامل موفقیت

موفقیت در گرو شناخت مفاهیم و مبانی وحیانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس حجت الاسلام مهدی تقی زاده امام جمعه شهر دابودشت با حضور در جمع کارکنان انتظامی شهرستان آمل گفت: تا شناخت نسبت به مفاهیم و مبانی وحیانی نداشته باشیم نمیتوانیم راه موفقیت را طی کنیم.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه عمل صالح است ، افزود: در این ماه بهترین فرصت است تا با گریه ها و تضرع ، دل ها را از زنگار پاک کنیم.

حجه الاسلام سید آقا میرتبار رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان آمل نیز در این مراسم ضمن اشاره به حماسه سوم خرداد ،"سالروز آزادی خرمشهر" آن را یک نقطه عطف در تاریخ جنگ تحمیلی دانست و گفت: با مبارزه مقتدارانه همه اقشار مختلف نظامی و اداری و مردمی حادثه تاریخی آزادسازی خرمشهر رقم خورد و نقطه عطفی و ماندگار در تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی برای همیشه تاریخ شد .

وی از نقش شهدای دستگاه های انتظامی زمان و بسیج مردمی سخن گفت و افزود: در کنار نیرو های مردمی نقش دستگاه های انتظامی زمان اعم از شهربانی و پاسگاه های ژاندارمری و جان برکفان کمیته انقلاب اسلامی در دفاع مقدس در کنار نقش آفرینی سایر دستگاه ها و سازمان ها را نمی توان نادیده گرفت .

انتهای پیام/ ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار