اراک؛

26 هزار خانوار در استان مرکزی اطعام می شوند

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در ماه مبارک رمضان اطعام بیش از 26 هزار خانوار را درنظر دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت: امسال در ماه مبارک رمضان بیش از 26 هزار خانوار برای  اطعام هدف گذاری کرده ایم که این کمکها در قالب سبد کالا و با سرانه هر خانوار صد هزار تومان می باشد.
 
 موسی نژاد  افزود:در استان مرکزی بیش از 650 فرزند محسنین در کمیته امداد فاقد حامی هستند و تلاش می کنیم  برای این فرزندان حامی یابی کنیم.
 
وی اضافه کرد:بیش از 6هزارو700 دانش آموز زیر 24 سال  در استان مرکزی نیازمند حامی هستند که از این تعداد 650  نفر از آنها فاقد حامی و مابقی دارای حامی هستند. مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با اشاره به اینکه در استان مرکزی 1500 کودک زیر 6سال داریم که دچار سوء تغذیه می باشند  ادامه داد:هزارو100 بیمار صعب العلاج هم در بین این کودکان وجود داند که نیازمند حمایت جدی مردم و مسئولان  هستند.
 
وی به توسعه و احداث مسکن افراد تحت پوشش هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هزارو770خانواربا وضعیت مسکن استیجاری زیرپوشش کمیته امداد هستند که 80 درصد از آنها بانوان سرپرست خانوارند.
 
وی به بیمه افراد تحت پوشش اشاراه کرد و گفت:44هزارو800 سرپرست خانوار زیر پوشش که اکثریت آنها بانوان زیر 50 سال می باشند بیمه شده اند.
 
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.