علی عسكری در نشست مدیران صدا و سیما:

قدردانی رهبر معظم انقلاب، مدال افتخار رسانه ملی است

رئیس سازمان صدا و سیما قدردانی رهبر معظم انقلاب را مدال افتخاری برای رسانه ملی توصیف کرد.

قدردانی رهبر معظم انقلاب، مدال افتخار رسانه ملی است
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: مهم ترین هدف صدا و سیما در انتخابات، حفظ عدالت رسانه ای و زمینه‌سازی برای حضور گسترده و پرشکوه ملت ایران و آرامش بخشی در جامعه بود که به لطف خداوند و با همدلی و انسجام مثال زدنی درون رسانه ملی، این هدف محقق شد و قدردانی رهبر انقلاب درواقع مدال افتخاری برای صدا و سیما بود.

دکتر علی عسکری در نشست سراسری مدیران رسانه ملی که امروز پنجشنبه برگزار شد، با اشاره به رقابت‌های سنگین انتخاباتی و مطالبی که کاندیدا‌ها در جریان تبلیغات و مناظره‌ها بیان کردند، افزود: در چنین شرایطی هریک از دو جریان اصلی حاضر در انتخابات، صدا و سیما را نادرست، متهم به حمایت از طرف دیگر می‌کرد که رسانه ملی با راهبردِ شرح صدر و صبر و همچنین با اقتدار و هنرمندی توانست زمینه ساز آرامش در جامعه و خلق حماسه‌ای کم نظیر شود.

رئیس سازمان صدا و سیما، نظرسنجی‌های رسانه ملی را از دقیق‌ترین و بهترین نظرسنجی‌ها در کشور دانست و تاکید کرد: افکارسنجی‌ها از مراجعه قریب به هشتاد درصد مردم به صدا و سیما، برای اطلاع از خبر‌ها و رویدادهای انتخابات و افزایش اعتماد به این رسانه حکایت داشت.  

قدردانی رهبر معظم انقلاب، مدال افتخار رسانه ملی است  
 
علی عسکری با اشاره به حماسه پرشکوه ملت ایران و حضور ۴۲ میلیونی در پای صندوق‌های رای خاطرنشان کرد: رسانه ملی از کنار نامهربانی‌ها و زخم زبان‌ها و ظلم‌ها گذشت و فقط هدف اصلی خود برای ایجاد عدالت رسانه‌ای و همچنین حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را مدنظر قرار داد.

وی رسانه ملی را تنها رسانه قدرتمند در مقابل استکبار و جریان رسانه‌ای آن برشمرد و با اشاره به تحولات سریع و شگرف در جهان و همچنین در عرصه رسانه‌ای، گفت: درک صحیح از این تغییرات و به روز شدن، همگام با تغییرات در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای و استفاده از خلاقیت و نوآوری، تن‌ها راه ایفای نقش موثر رسانه ملی است.

دکتر علی عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال، نقش رسانه ملی را برای زمینه سازی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بویژه در عرصه تولید و اشتغال، بی بدیل خواند و افزود: مهمترین رسالت صدا و سیما، تبدیل مطالبه اجرای اقتصاد مقاومتی، به صورت یک گفتمان عمومی در جامعه است.

وی، جدیت و اهتمام در ترویج و تبلیغ کالاهای ایرانی را یکی از وظایف مهم صدا و سیما برای زمینه سازی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید ما در جهت گسترش فرهنگ امتناع از مصرف کالاهای خارجی، حرکت کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما، ایجاد بستر مناسب برای برخورد با پدیده زشت قاچاق کالا و واردات بی رویه به دور از سیاه نمایی، معرفی الگوهای موفق در زمینه کارآفرینی، ترسیم شاخص‌های اینده مطلوب و نقد و بررسی سیاست‌ها و عملکرد مسئولان را محورهای اصلی حرکت رسانه ملی در سالِ " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال " دانست و تاکید کرد: مدیران و کارکنان صدا و سیما باید از همه ظرفیت‌های هنری و فضای مجازی، برای عملیاتی کردن این محور‌ها استفاده کنند.  

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به این اهداف، با نقش آفرینی هنرمندانه و عمیق رسانه ملی امکان پذیر است.
 
 
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۵:۰۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
به میمنت پیروزی آقای روحانی 20 درصد از مبلغ حق التدریس مدرسان دانشگاه آزاد کم شد . علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
خداوند رهبر را حفظ کند که سایه شون ضامن تدوام مملکت و مانع تندروهای زیانبار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
واقعا صدا و سيما سنگ تمام گذاشت خدا به همه عزيزان از دكتر علي عسكري تا تصوير برداران و پخش و فني كاران اجر بدهد
آخرین اخبار