آنچه در خندوانه سپری شد؛

اجرای زنده رضا صادقی از آلبوم «یعنی درد»/ ادامه تمرینات گروه استندآپ کمدی حسن معجونی

شب گذشته رضا صادقی خواننده پاپ، میهمان برنامه «خندوانه» بود.

اجرای زنده خواننده آلبوم «یعنی درد»/ ادامه تمرینات گروه حسن معجونیبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته رامبد جوان کارگردان برنامه تلویزیونی «خندوانه» به هدر رفت درخت و تولید کاغذ در تبلیغات انتخاباتی اشاره و شادی برنامه را به همه روزه اولی‌ها تقدیم کرد.

جوان ابتدای برنامه خود را با دو بخش نمایشی آغاز کرد و  و برای بار دوم میزبان رضا صادقی خواننده پاپ شد. این خواننده در این هفته آلبوم موسیقی خود را با عنوان «یعنی درد» منتشر کرده است.

صادقی در ابتدای گفته‌های خود به فعالیت‌های اخیرش و منتشر شدن آلبوم «یعنی درد» اشاره کرد و گفت: در هفته‌ای که گذشت آلبوم «یعنی درد»، بعد از دو سال در بین مردم منتشر شد و به زودی ۳۰ تیر ماه با ارکستر بزرگ بهنام ابطحی اجرای زنده خواهیم داشت.

همچنین در ادامه خندوانه، گزارشی از ادامه تمرینات گروه استنداپ کمدی حسن معجونی به نمایش درآمد و پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای صادقی یکی از قطعه‌های موسیقی «حال بارون» را اجرا کرد.

 وی افزود: از بین ۲۱ قطعه موسیقی که ساخته شده است، ۱۲ قطعه از آن را با نام «یعنی درد» منتشر کرده‌ام و ۹ قطعه موسیقی دیگر را پس از کمی تصحیح برای ساخت ویدیوی تصویری نگه داشته‌ام.

جوان خطاب به صادقی خواستار ساخت یکی از ویدیوهای موسیقی او شد و به همکاری پیشین «خندوانه» با محسن چاوشی و اشکان خطیبی اشاره کرد.

گفتنی است؛ در ادامه پخش برنامه تلویزیونی «خندوانه»، بهشاد مختاری بازیگر طنز مجموعه‌های آیتمیک «خنده بازار» و «دست به نقد» وارد صحنه استودیو شد به اجرای استنداپ کمدی خود پرداخت.

صادقی پس از قرعه‌کشی بین تماشاگران حاضر در استودیو خندوانه، قطعه سوم از آلبوم خود را با لهجه جنوبی به اجرا درآورد و تقدیم به مردم زادگاهش شهر بندرعباس کرد.

خواننده تیتراژ سریال «دودکش» ۱۱۰ عدد از آلبوم «یعنی درد» را با امضا خودش به مجموعه خندوانه داد تا به ۱۱۰ نفر به قیمت ۱۰۰ هزار تومان به نفع کمک به کودکان بی سرپرست به فروش برسد.



گزارش از محدثه نعمتی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار