ساری؛

جان باختن یک نفر در دریای خزر

یک نفر در آب های دریای فریدونکنار جان باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدعلی نجاریان رئیس هیئت نجات غریق فریدونکنار از غرق شدن یک فرد در دریای این شهرستان خبر داد و گفت: یک مرد ۴۴ ساله به نام ن- ع اهل استان تهران عصر دیروز در منطقه شاتوت دریای فریدونکنار غرق شد.

وی بی توجهی به تذکرات مسئولان غریق نجات را علت اصلی غرق شدن این فرد دانست و افزود: در حالی که چندین بار مسئولان غریق نجات به این فرد تذکر داده بودند اما با بی توجهی به این تذکرات وارد دریا شد و مرگ را برای خود رقم زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسمی طوسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران، از آغاز طرح‌های ساماندهی دریا با به‌کارگیری 1500 ناجی غریق در مازندران خبر داد و گفت: این طرح‌ از اول خرداد آغاز و تا 31 شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: امسال 98 طرح ساماندهی در نقاط مختلف سواحل دریای مازندران به منظور ایجاد امنیت بیشتر مسافران وگردشگران درهنگام شنا در دریا، اجرا می شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به استفاده ناجیان از کوله‌های ویژه مجهز به کپسول گفت: با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان کوله‌های ویژه ای مجهز به کپسول برای شرایط مختلف آب وهوایی حتی هنگام طوفانی بودن دریا برای نجات غریق طراحی شده است که می‌توانند هشت نفر را در بروز حوادث غرق‌شدگی نجات دهند.

قاسمی طوسی با اشاره به اینکه امسال 900 ناجی در مناطق حادثه‌خیر و ممنوعه و 600 ناجی در داخل طرح‌ها فعالیت خواهند کرد افزود: در سواحل مازندران 351 نقطه ممنوعه و حادثه‌خیز شناسایی شده است که به‌منظور جلوگیری از حوادث امسال در 300 نقطه ممنوعه تابلوهای هشداردهنده نصب شده که برای جلوگیری از حوادث بسیار موثر است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار