«جشن ماه رمضان» تلنگری برای نقطه مغفوله زندگی مردم است

محمد قنبری می‌گوید: چهار سال تهیه‌کنندگی «جشن ماه رمضان» را بر عهده دارم.

محمد قنبری تهیه‌کننده سیما در مورد «جشن ماه رمضان» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «جشن ماه رمضان» ویژه برنامه‌ای بوده که به مدت 19 سال در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود و این چهارمین سالی است که تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارم.
 
این تهیه‌کننده تصریح کرد: رویکرد «جشن ماه رمضان» مربوط به خانواده‌های مولد و افراد نیازمند به حمایت کمیته امداد، بوده که در حال حاضر عده‌ای از آنها توانسته‌اند با کارآفرینی برای خودشان و افراد دیگر شغل ایجاد کنند.

وی ادامه داد: «جشن ماه رمضان» ضمن اینکه جشنی است که با حضور مردم و بازیگران، خواننده‌ها، چهره‌های معروف و .. برگزار می‌شود، داستان زندگی یک خانواده جذاب را نیز روایت می‌کند.
 
قنبری در پاسخ به اینکه علت تداوم «جشن ماه رمضان» در طی سال‌های متوالی در چیست، بیان کرد: «جشن ماه رمضان» با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و هدف اصلی آن مصداق این حرف است «ما به جای ماهی دادن باید ماهیگیری را به مردم یاد دهیم».

وی افزود: از آنجایی که مهم‌ترین موضوع خانواده‌ها بحث اشتغال است بنابراین در این برنامه نمونه‌هایی از کارآفرینی افراد تحت پوشش کمیته امداد و همچنین نکات ریز و ظریف هدف آنها را در این برنامه به نماش می‌گذاریم به دلیل اینکه شاید برای برخی از جوان‌ها تلنگری باشد تا نسبت به اطراف خود بیشتر دقت کنند. 

تهیه‌کننده «برج آزادی» با اشاره با تفاوت افراد کارآفرین نسبت به دیگران، اظهار داشت: شرایط اغلب افراد کارآفرین این است که خیلی از مسائلی که ما در طی شبانه‌روز با آن برخورد داریم و از کنار آن به سادگی می‌گذریم آنها به این موضوعات دقت، ایجاد سرمایه و افراد زیادی را مشغول به کار می‌کنند.

قنبری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد، مهربانی و کمک‌رسانی به افراد نیازمند بوده و متأسفانه گاهی این وظیفه در برخی از افراد جوامع صنعتی امروز در نقطه مغفوله زندگی آنها قرار دارد ما در برنامه « جشن ماه رمضان» سعی می‌کنیم اهمیت این موضوع را برای بیننده‌ها به تصویر بکشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.