ساری،

امنیت و آرامش در جامعه با حضور پلیس

حضور پر رنگ پلیس ایجاد کننده امنیت و آرامش در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رجبعلی وهابی فرماندار شهرستان جویبار در دیدار با مسئولان انتظامی شهرستان ، با تقدیر از برقراری نظم و امنیت انتخابات، گفت: حضور پر رنگ پلیس ایجاد کننده امنیت و آرامش در جامعه است.

وی افزود: تلاش و حضور پر رنگ و با نشاط پليس در شهرستان باعث ایجاد امنيت و آرامش در قبل، حین و بعد از انتخابات بوده که این امر شایسته تقدیر و قدردانی است.

وهابی گفت: هرچند يکی از دغدغه های پليس، ايجاد امنيت مطلوب برای شهروندان درسطح جامعه و در طول سال است، اما به جهت وجود برخي تغييرات در سطح زندگی افراد و گسترش حوزه فعاليت های اقتصادی و توسعه منابع مالی درکشور، نياز است اقدامات پيشگيرانه لازم هم ازسوی مردم و هم از سوی نهادهای دولتی انجام پذيرد.

فرماندار شهرستان جویبار افزود: نيروی انتظامی ايجاد کننده و مولد امنيت پايدار در جامعه است و اين امنيت به مدد تلاش های بی وقفه و ايثارگری های مجاهدانه به دست آمده و ما بايد قدردان اين نعمت ارزشمند الهی باشيم.

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در این ديدار گفت: با حضور موثر پليس، افزايش گشت ها و تلاش مضاعف و شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان به لطف خدا شاهد انتخاباتی بدون کوچکترین حاشیه در سطح شهرستان بودیم.

وی وجود هم دلی و هم زبانی در مجموعه انتظامی شهرستان جویبار را از نقاط قوت در خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم عنوان كرد و افزود: برای تحقق شعار امسال فرماندهی معظم كل قوا، پليس شهرستان جویبار تلاش می كند با انجام صحيح وظايف خود و خدمت به مردم و ‌تعامل و هم دلی با مردم و ساير سازمان ها، اين شعار را به شعور تبديل كند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار