اهواز؛

نجات جوان باغملکی مارگزیده از مرگ

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک از نجات جوان باغملکی مارگزیده گرفتار در کوه های صعب العبور این شهرستان خبر داد.

نجات جوان باغملکی مارگزیده از مرگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محسن شیخی علیزاده، رئیس جمعیت هلال احمر باغملک با اعلام این خبر بیان داشت: در پی تماس اهالی و بومیان ساکن منطقه با پایگاه امداد امام حسن عسکری (ع) هلال احمر باغملک مبنی مارگزیدگی 1 فرد جوان در کوه های صعب العبور منطقه سرقوچ، 1 تیم مجهز از امدادگران و نجاتگران این جمعیت به همراه تجهیزات لازم به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به دلیل صعب العبور بودن منطقه و وجود پستی و بلندی ها و عوارض طبیعی آمبولانس اورژانس توان رفتن به این منطقه کوهستانی را نداشت، تصریح کرد: پس اعلام حادثه و اعزام تیم امدادی هلال احمر به منطقه و بعد از پیمودن 5 ساعت راه با آمبولانس در جاده کوهستانی به مصدومی که دچار مارگزیدگی شده بود، رسیدند.

شیخی علیزاده اظهار داشت: امدادگران هلال احمر به محض رسیدن به منطقه محل وقوع حادثه و دسترسی به فرد مارگزیده، اقدام به انجام عملیات احیا و پیشگیری از انتشار سم به سایر نقاط بدن فرد مذکور کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک خاطرنشان کرد: خانواده مصدوم او را با استفاده از حیوانات اهلی و به مدت ۶ ساعت به محل استقرار آمبولانس رسانده بودند.

وی اذعان داشت: سرانجام نجاتگران هلال احمر به همراه تکنسین اورژانس این مصدوم را بعد از درمان های اولیه در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد به درمانگاه صیدون تحویل و به وسیله آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان باغملک منتقل کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار