ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اخذ کرایه بیشتر برای روشن کردن کولر نمره منفی دارد

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران گفت: اخذ کرایه بیشتر تاکسیرانان برای استفاده از کولر تخلف است.

نرخ کرایه ها با احتساب کولر تعیین می شود/ اخذ کرایه بیشتر برای روشن کردن کولر نمره منفی داردمهدی ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نرخ کرایه های تاکسیرانی با احتساب روشن بودن کولر در فصل گرما و بخاری در فصل سرما از سوی شورای شهر تعیین می شود.

وی افزود: استفاده نکردن از سیستم های سرمایشی و گرمایشی متناسب با فصل تخلف محسوب می شود و برای راننده تاکسی 2 نمره منفی لحاظ می شود.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه اخذ کرایه اضافی از مسافر برای کولر تخلف است، گفت: مسافران می توانند این موارد را به 1888 گزارش کنند تا در اسرع وقت به شکایت مسافران رسیدگی شود و همچنین یک نمره منفی در سابقه کاری وی درج می شود.

ابراهیمی در پایان تأکید کرد:‌ 12 هزار تاکسی با تجهیزات کامل نوسازی شده از این رو بهانه ای برای روشن نبودن کولر پذیرفته نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
این فقط برای تهرانه ؟
یا شهری مثل اهوازهم با آن گرمای طاقت فرسایی که شامل حالش میشه ؟
آخرین اخبار