کرمان؛

احداث و نوسازی 146 هزار واحد مسکن روستایی در استان کرمان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: در برنامه های چهارم و پنجم تا کنون از 266 هزار و 695 واحد روستایی، بالغ بر 146 هزار واحد با همکاری نظام بانکی کشور اجرایی شده است.

احداث و نوسازی 146 هزار واحد مسکن روستایی در استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی اکبر سلطانی نژاد افزود:میانگین بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در کشور 35 و در استان کرمان 50 درصد است.
وی با بیان اینکه جیرفت سهم خوبی ازمسکن روستایی را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: پرداختن به موضوع تسهیلات احداث و نوسازی مسکن روستایی یکی از افتخارات دولت یازدهم است.
وی با تاکید بر اینکه تا افق 1404 سالانه 10 هزار واحد مسکن در روستاهای استان کرمان نیاز است، گفت: در دو سال گذشته تمام وام های مسکن روستایی با رهن سند انجام شده است.
سلطانی نژاد اظهار داشت: از افتخارات مجموعه مدیریت استان در حوزه روستایی این است که در راستای سند دار کردن املاک روستایی اقدامات بزرگی را انجام داده است.
وی یادآور شد: در هر سال 10 هزار سند املاک روستائی در استان کرمان صادر می شود و با توجه به حجم بالای روستاهای استان، کار در این حوزه دشوار و با گستردگی زیاد روبرو است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار