یزد؛

اعلام لیست مدارس فوتبال دارای مجوز

رئیس هیات فوتبال استان یزد لیست مدارس فوتبال دارای مجوز را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  عبدالرضا دستا رئیس هیات فوتبال استان یزد اسامی مدارس فوتبال و فوتسال دارای مجوز در یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان را اعلام کرد وگفت: مردم از ثبت نام در مراکز بدون مجوز خودداری کنند.

دستا افزود:  تاکنون 17 مدرسه فوتبال و فوتسال در سطح استان نسبت به دریافت مجوز برای فعالیت در سالجاری اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد مدارس دارای مجوز 15 مدرسه آن در رشته فوتبال و 2 مدرسه نیز در رشته فوتسال با تکمیل مدارک می توانند تا پایان امسال در استان فعالیت کنند.

رئیس هیات فوتبال استان یزد اسامی این مدارس را شامل پویا میبد ، میثاق ، ستارگان ، آیندگان ، یاران اشکذر ، نودکویر ، 120 ، یزدلوله ، مهربد میبد ، میلاد صبای کویر ، استقامت نوین ، کاپیتان ، استیلا کویر یزد ، جام جم ، موعود ، امیران و پدیده نوین ذکر کرد.

دستا گفت: مدارس فوتبال و فوتسال دارای مجوز زیرنظر هیات فوتبال استان و آکادمی فوتبال کشور بر اساس مقررات و نظارت عالیه وظایف خود را در جذب ، آموزش و ارائه آموزش و برنامه های فرهنگی فعالیت می کنند.

وی افزود: خانواده ها باید از ثبت نام فرزندان خود در سطح استان در مدارس بدون مجوز خودداری کنند و برای اطلاع از وضعیت آخرین مدارس مجوز دار با تلفن 37227071 تماس بگیرند.

رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: مدارس فوتبال و فوتسال نقش مهمی در ارائه آموزش های لازم و ارتقای علمی و عملی فوتبال و فوتسال دارند و باید همواره در چارچوب مقررات فعالیت کنند.

دستا ابراز امیدواری کرد: تا مدارس فوتبال و فوتسال بتوانند با شناسایی استعدادها و ارائه آموزش های درست و علمی زمینه ارتقای فوتبال استان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار