لرستان؛

استفاده از ظرفیت ۱۳۰۰ مبلّغ ویژه رمضان در لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در ماه مبارک رمضان از ظرفیت ۶۰۰ نفر از روحانیون بومی، ۴۰۰ روحانی خارج از استان و ۳۰۰ مبلّغ بانو استفاده خواهد شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام مهدوی‌ امین با بیان اینکه اداره‌ کل تبلیغات اسلامی در ایام رمضان امسال برنامه‌های قرآنی و فرهنگی مختلفی را در دست اقدام دارد، گفت: در این ماه مبارک از ظرفیت ۶۰۰ نفر از روحانیون بومی، ۴۰۰ روحانی خارج از استان و ۳۰۰ مبلّغ بانو استفاده خواهد شد.

مهدوی‌امین با بیان اینکه این مبلغان در دو بخش خواهران و برادران دو روز قبل از ماه مبارک به مساجد شهری، روستایی و مناطق تبلیغی استان اعزام شده‌اند افزود: مبلغان در این ایام با اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی تا پایان ماه مبارک رمضان، به تبلیغ آموزه‌های دین مبین اسلام و مکتب تشیع مشغول خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری جلسات تفسیر قرآن، محافل انس با قرآن، برگزاری جشن ولادت امام حسن‌مجتبی(ع) در نیمه ماه و برگزاری برنامه لیالی پرفیض قدر با سخنرانی مبلغان و اساتید حوزه را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در استان برشمرد

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.