اصفهان؛

تولید ۱۲۵ هزار تن اسلب از سوی ماشین ریخته گری شماره ۵ فولاد مبارکه

ماشین ریخته گری شماره ۵ فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه امسال موفق به تولید ۱۲۵ هزار تن اسلب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد فخری رئیس ماشین ریخته گری شماره ۵ فولاد مبارکه گفت : میزان تولید این ماشین در اردیبهشت ۹۶ نسبت به ماه قبل بیش از ۱۷ هزار تن و نسبت به تولید اسفند ۹۵ بیش از ۴۱ هزار تن افزایش داشته است.
 
وی با بیان اینکه تولیدات ماشین ریخته گری شماره ۵، نقش مهمی در دستیابی به رکورد ۵۷۰ هزار تن تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم دارد افزود:این موفقیت همزمان با تداوم رکوردشکنی های تولید فولادخام و در راستای توسعه ۷.۲ میلیون تن تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم محقق شد.
 
فخری با اشاره به اینکه ماشین شماره ۵ واحد ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در ۳۱ مرداد ۹۵ به بهره برداری رسید و هم اکنون در چهار شیفت کاری در حال تولید است، افزود: این ماشین از نوع عمودی-قوسی است و قابلیت تولید اسلب از عرض ۹۰۰ تا ۲۰۰۰ میلیمتر و ضخامت های ۲۰۰ و ۲۲۰ و ۲۵۰ میلیمتر را دارد که این قابلیت نسبت به ماشین های دیگر موجود در ناحیه یک مزیت محسوب می شود.
 
رئیس ماشین ریخته گری شماره ۵ فولاد مبارکه گفت:امیدواریم کارکنان تلاشگر واحد در آینده نزدیک بتوانند به ظرفیت اسمی این ماشین ریخته گری که ۲ میلیون تن فولاد در سال است، دست یابند.

فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.