منصوريان: بازى بسيار سختى مقابل العين داريم/ پنالتی دور رفت هدیه الهی بود

سرمربى تيم فوتبال استقلال گفت: کار بسيار سخت در ديدار فردا مقابل العين خواهيم داشت.

منصوريان: بازى بسيار سختى مقابل العين داريمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال العین امارات در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در ابتدا جا دارد فرا رسيدن ماه رمضان را به تمام مسلمانان جهان تبریک بگویم. در مورد ديدار فردا هم بايد بگويم بازی بسیار سخت و محکمی خواهیم داشت و ما تا به اينجا با تلاش 50 درصد راه را رفته ایم  و حالا بايد نيم ديگر راه را در امارات طى كنيم.

سرمربى تيم فوتبال استقلال افزود: همچنين در گذشته و زمانی که سرمربی نفت بودم با تيم العين تقابل داشتم كه در نهايت با يک بازى هماهنگ و خوب موفق شديم برنده بازى باشيم 

وى ادامه داد :همچنين بهتر است داور بازی فردا  دقت و تمرکز بالایی داشته باشد، چرا كه اين موارد در بازی فردا خیلی تاثیرگذار خواهد بود. داوران در این مرحله از رقابت‌ها می‌توانند بسيار اثر گذار باشند و با وجود چنين موضوعى امیدوارم داوران با تمرکز و توجه کافی سوت بزنند.

سرمربی استقلال ادامه داد: در هر صورت یک انسان بازی را سوت می‌زند و ممکن است در اين ميان داور هم اشتباه کند و همان طور كه نظاره گر هستيم مسئله ویدیو چک هم که اخیرا درحال انجام است. با توجه به نگاهى كه در اين چند سال داشتم به اين نتيجه رسيدم که بخشی از روند نتایج روی اشتباه غیرعمد داور رخ می‌دهد. هر دو تیم می‌جنگیم و اگر داوری روی نتیجه اثر بگذارد، یکی از دو تیم یعنی ما و العین لطمه می‌خوریم.

وی همچنين درباره اخراج اسماعيلى گفت: معتقدم فرشید اسماعیلی نباید در بازی رفت مقابل العين اخراج می‌شد اما در هر صورت بازیکن حریف با هوش بالا باعث اخراج بازیکن من شد و داور در آن صحنه اشتباه کرد.

وى عنوان کرد: به نظرم احتمال دارد تا چند سال آینده با ورود تکنولوژی به فوتبال اشتباهات زياد همانند بسکتبال و والیبال به کمترین حد ممکن برسد و یا اصلا از بین برود، اما تا زمانی که یک انسان داور بازی است، ممکن است اشتباه غیر عمد رخ دهد. از طرفى مهم است که داور به لحاظ روحی روانی و فیزیکی آمادگی لازم را داشته باشد. همچنين ما همیشه به داوری احترام می گذاریم اما اگر داور بازى فردا با دقت‌تر باشد، به هر دو تیم کمک خواهد کرد.

منصوريان درباره پنالتى در ديدار رفت مقابل العين اظهار داشت: به نظر من اين پنالتى با توجه به اشتباه بازيكن حريف یک هدیه الهی بود. همان طور كه نظاره گر بوديم جریان بازی مساوی پيش مى رفت اما همچنان ما امیدوار به گلزنی بودیم. 

وى ادامه داد: تيم العین امارات با وجود برادران عبدالرحمن خیلی خطرناک بود اما ما در دقیقه 90 توانستیم با پنالتى اى كه گرفتيم سه امتیاز را از آن خود كنيم .به نظر من همین پنالتی دقیقه 90 می‌تواند اميدوارى ما را بيشتر كند تا در ديدار فردا نيز به ساختار دفاعى حريف آسيب بزنيم. 
 
منصوريان افزود: ما تجربه بازى در مقابل چشمان هزار نَفَر را در استاديوم آزادى داشته ايم و می‌دانیم که تيم العین نيز فردا تماشاگران زیادی خواهد داشت. همچنین از سوى ديگر اين را هم می‌دانیم که بخش اعظمی از هواداران فوتبال امارات، حمایت کنندگان العین در بازی روز دوشنبه خواهند بود اما ما هم در طرف مقابل جوانان خود را از فیلترهای زیادی رد کردیم. بازی جوانان تيم مقابل تيم السد و یاران ژاوی و همچنين حضور در دربی‌های تهران و غیره از جمله این فیلترها است و مشکلی بابت حضور هواداران العین در ورزشگاه نداریم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پايان درباره رحمتى دروازه بان تيمش خاطر نشان كرد: در ابتدا بايد بگويم بازیکنی که در کنار من نشسته (مهدی رحمتی) نزدیک به 10 سال دروازه‌بان تیم ملی بوده و 80 بازی ملی را در كارنامه خود دارد و همين امر باعث شده كه اطمینان کادرفنی ما از دروازه شروع شود و به طور حتم رحمتی فردا یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام می‌دهد. جا دارد از هوادارانمان بخواهم به ورزشگاه بيايند و قسمت 10 درصد مربوط به ما را پر کنند. العین و الاهلی امارات تبدیل به قطب‌های فوتبال آسیا شدند و این موضوع را فارغ از هر نتیجه‌ای می‌گویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
امیدوارم هر دو تیم پایتخت فردا صعود کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
ایشالا میبریم من پرسپولیسیم هم وطنان دعاکنیم تیمهای ایرانی پیروزبشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
واقعا به خاطر استقلال بسی ناراحت شدم
هزار تا مشکل داریم این که هیچ چی
آخرین اخبار