اصفهان؛

نخستین حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

کاراته‌کای نوجوان اصفهانی گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا نخستین حضور ملی‌ام را تجربه خواهم کرد و امیدوارم در نخستین حضور برون مرزی به مدال طلا برسم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حدیثه طالبی  اظهار کرد: رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در رده‌های سنی مختلف  نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش کاتا و کومیته صورت می‌گیرد، افزود: من در رده سنی نوجوانان در بخش کومیته با حریفان  مبارزه خواهم کرد.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کاراته بانوان تصریح کرد: پس از پشت سر گذاشتن سه مرحله اردوی انتخابی در نهایت نفرات فیکس مشخص شدند که من جزو این نفرات به رقابت‌ها اعزام می‌شوم؛ البته لازم به ذکر است که در بخش بانوان تنها نماینده از استان اصفهان محسوب می‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تمرینات اردوی تیم ملی در تهران به سر می‌برم که تا زمان اعزام ادامه پیدا می‌کند.

طالبی به نخستین حضور ملی‌اش در این رقابت‌ها اشاره و تأکید کرد: با توجه به اینکه با کمک مربیان کم‌کم روی حریفانم شناخت پیدا می‌کنم، امیدوارم در نخستین حضور ملی‌ام بتوانم مدال طلا کسب کنم.

وی عنوان کرد: یک سال است که به طور حرفه‌ای در کاراته مشغول به فعالیت هستم و در همین زمان توانستم وارد تیم ملی شوم؛ با اراده‌ای که داشتم و یاری خدا و حمایت خانواده و مربیان به اینجا رسیده‌ام، لحظه به لحظه خدا کمکم کرده و امیدوارم از اینجا به بعد هم تنهایم نگذارد و کمکم کند.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کاراته بانوان اذعان داشت: در تمام این مدت در اردوها مربیان از کارم رضایت داشته‌اند، اگر از نظر جسمانی تا پایان اردو به آمادگی کامل برسم و تا زمان مسابقه کاملاً آماده باشم، امیدوار هستم بتوانم با کسب عنوان قهرمانی برای کشورم و استانم اصفهان افتخار بیافرینم. 

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر عیدی از کلوانق
۱۳:۴۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
آرزوی موفقیت برا شما دارم وامیدوارم در تمام مراحل زندگی پیروز وسربلند باشید