مشهد؛

رهایی گروگان ۱۶ ساله از چنگ آدم‌ربایان در قوچان

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی از عملیات ضربتی دستگیری اعضای باند آدم‌ربایی و رهایی گروگان ۱۶ ساله در کمتر از چهار ساعت در شهرستان قوچان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح عملیات ضربتی دستگیری اعضای باند آدم‌ربایی که در کمتر از چهار ساعت به طول انجامید، گفت: ساعت ۲۲ روز گذشته فردی سراسیمه به پلیس قوچان مراجعه و اظهار کرد سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو پارس "برادر ۱۶ ساله‌اش” سجاد را ربوده و به محل نامعلومی انتقال داده‌اند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با هدایت سرهنگ قدمگاهی، فرمانده انتظامی شهرستان قوچان وارد عمل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: تحقیقات گسترده پلیس دراین‌باره با به دست آمدن سرنخ‌های موجود در حالی ادامه یافت که آدم‌ربایان با خانواده گروگان خود تماس تلفنی برقرار و تقاضایی مبلغ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در قبال آزادی پسر نوجوان کردند.

سردار امیری مقدم افزود: پیگیری این پرونده با توجه به تماس‌های تهدیدآمیز آدم‌ربایان، دلهره و اضطراب خانواده پسر نوجوان، پلیس را مصمم کرد تا با جدیت و دقت بیشتری رد زنی‌های اطلاعاتی خود را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های علمی و اطلاعاتی عاملان این آدم‌ربایی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: پلیس این افراد را در کمتر از چهار ساعت در مخفیگاهشان دستگیر و گروگان ۱۶ ساله را از چنگ آنان نجات داد.

سردار امیری مقدم خاطرنشان کرد: در تحقیقات از سه متهم پرونده ا. ح. دارای ۱۲ فقره سابقه کیفری، ح. س. ۱۷ فقره سابقه کیفری و متهم دیگر پرونده با سه فقره سابقه کیفری حاکی از آن بود که انگیزه اعضای باند از آدم‌ربایی اختلاف حساب با خانواده پسر ۱۶ ساله بوده است.

وی با تشکر از سرعت عمل فرماندهی انتظامی قوچان در پی گیری سریع این پرونده و هماهنگی‌های مراجع قضایی که منجر به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن شد گفت: تحقیقات پلیسی برای روشن شدن دیگر ابعاد مبهم این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام//ح. خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.