ساری؛

توزیع بیش از هزار سبد غذایی میان نیازمندان محمود آباد

در ایام ماه مبارک رمضان هزار و 200 سبد غذایی میان نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در شهرستان محمود آباد توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن علیزاده مدیر کمیته امداد شهرستان محمود آباد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است و دراین ماه، رسیدگی به حال محرومان و نیازمندان بسیار سفارش شده است گفت : هزار و 200 سبد غذایی در این ماه میان مدد جویان این شهرستان توزیع می شود.

وی افزود: این سبدهای غذایی شامل قند ، چای ،ماکارونی ، مرغ ، برنج و سویا بوده که ارزش هر سبد یک میلیون ریال ۱۰۰ هزار تومان است.

علیزاده گفتاجرای طرح مفتاح الجنه نیز در این شهرستان با هدف ایجادحس همدلی،تکریم فقرا و نیازمندان، آشنائی بانیازهای این قشر محروم باتاسی ازسیره پیامبر اسلام (ص) وائمه اطهار(ع) به همراه مسئولان باخانواده های نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه دیدار و برای حل مشکلات آنها، راهکارهایی نیز ارائه می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان محمود آباد افزود: برگزاری جشن گلریزان در شانزدهم ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه ها در این شهرستان در ماه مبارک رمضان است که این جشن با کمک خیران و حامیان برگزار می شود.

وی گفت: کمیته امداد محمودآباد آمادگی دارد از اول ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان مومن و روزه دار را جمع آوری و در میان نیازمندان واقعی توزیع کند.

علیزاده افزود: در محمود آباد یک هزار و 250خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار