توسعه گازرسانی در گیلان موجب کاهش چشمگیر مراجعات مردمی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اعلام این خبر گفت: جمشید ظهیری تصریح کرد: با تدبير دولت و تصويب بند "ق" تبصره 2 قانون بودجه سال 93، مصوبه شورای اقتصاد برای گازرسانی به روستاهای بالای20 خانوار صادر شد و شركت گاز استان گيلان با پيشگامی در اين طرح روستاهای زيادی را در برنامه گازرسانی قرار داد و از اين رو آمار مراجعات حضوری بويژه شوراها و روستائيان برای درخواست گازرسانی كاهش قابل ملاحظه ای داشته است.
 
جمشید ظهیری افزود: در سال 95 در مجموع تعداد مراجعات مردمی 68 مورد بوده است که بیشترین موضوع مراجعه مربوط به درخواست شبكه و نصب علمک بوده كه بيشتر اين موارد هم در رابطه با منازل فاقد سند و پروانه ساخت (نسقی) است.
 
وی گفت: همچنين درخواست گازرسانی به روستاها با 22 درصد و درخواست اشتغال به كار با 13 درصد در رده دوم و سوم قرار داشته و مشكل صورتحساب گاز، ترميم آسفالت و مشكل زمين در مراحل بعدی قرار دارد.
 
مدیرعامل شرکت گاز گیلان افزود:در راستای سياست پاسخگويی مناسب و شفاف به مراجعان و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت 8:30 تا 12 ظهر انجام می شود.
 
جمشید ظهیری تصریح کرد: راه اندازی سامانه رسيدگی به شكايات و درخواست ها با مبادی ارتباطی مختلف از جمله تلفن گويای 3414 از ديگر عوامل كاهش مراجعات حضوری است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.