سه پروژه نیمه تمام آبرسانی روستاهای بروجرد نیازمند 2 و نیم میلیارد تومان اعتبار است مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: سه پروژه نیمه تمام آبرسانی روستاهای بروجرد نیازمند 2/5میلیارد تومان اعتبار است که در صورت تامین اعتبار مشکل آبرسانی در این روستاها برطرف می شود.

 
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا عبدی گفت: در حال حاضر با توجه به گرم شدن هوا مشکل خاصی در روستاها در راستای آبرسانی و کمبود آب ایجاد نشده است.
 
وی اضافه کرد: در تابستان سال قبل چند روستا با تانکر آبرسانی می شد و چند روستا در طول روز فقط ساعاتی آب آشامیدنی داشتند اما تا کنون مشکل کم آبی در روستا گزارش نشده و تلاش هستیم تا با حفر چاه های عمیق و اجرای پروژه های نیمه کاره بخش زیادی از آبرسانی در روستا را مرتفع کنیم.
 
به گفته وی در حال حاضر سه پروژه نیمه تمام در روستاهای شهید بروجردی، قائد طاهر و بیچون وجود دارد که برای اتمام و تکمیل این پروژه ها 2/5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 
عبدی اظهار داشت: از دیگر پروژه هایی که امسال در بروجرد اجرا می شود حفر چهار چاه است که در صورت تامین اعتبارات به موقع این پروژه ها اجرا شده و بخش زیادی از مشکلات آبرسانی در روستاها رفع می شود.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر به دلیل عدم به موقع تامین اعتبارات بیش از پنج میلیارد تومان به پیمانکار بدهکار هستیم که امیدواریم با تامین و تخصیص اعتبارات بتوان بخشی از این بدهی را پرداخت و پروژه های نیمه کاره را تکمیل کرد.
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.