معینی: نگرش اهالی فوتبال به تیم ملی جوانان تغییر کرده است/بودجه فدراسیون محدود است

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه نگرش اهالی فوتبال به تیم ملی جوانان در این دوره تغییر کرد.

فریدون معینی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص لزوم کشف استعدادهای جوان فوتبال اظهار کرد: ابتدا از زحمات همه دست اندرکاران فوتبال ایران به دلیل حمایت از تیم ملی جوانان تشکر می کنم در جام جهانی امسال تیم خوبی داشتیم، ما استعدادهای جوان زیادی در کشورمان داریم اما امکانات موجود برای کشف و استفاده از آنان کافی نیست و باشگاه های لیگ برتری باید با پرورش استعدادهایی که به آکادمی های آنان وارد شده اند بازیکنان بیشتری به فوتبال ملی معرفی کنند.

وی افزود: البته پرورش استعدادهای جوان فوتبال در کوتاه مدت میسر نیست و نیازمند برنامه ای بلند مدت است. خوشبختانه نگرش اهالی فوتبال به تیم ملی جوانان در این دوره تغییر کرده بود و عوامل تیم با یک انضباط تیمی عالی و بدون هیچ گونه حاشیه ای کار خود را به پایان رساندند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد لزوم ادامه همکاری با کادرفنی کنونی تیم ملی جوانان گفت: به نظر من کادرفنی فعلی باید حفظ شود زیرا نگرش مربیان تیم نسبت به بازیکنان بسیار خوب و محترمانه بود، تعامل مثبتی میان کادرفنی و بازیکنان وجود داشت و من امیدوارم فدراسیون فوتبال به همکاری با مربیان فعلی ادامه دهد.

وی درباره اضافه شدن چند بازیکن تیم ملی جوانان به تیم ملی امید بیان کرد: ما بازیکنان بسیار توانمندی در رده سنی زیر 22 سال داریم و می توانیم با تلفیق بازیکنان فعلی تیم جوانان با چند بازیکن لیگ برتری تیم خوبی را برای مسابقات مقدماتی امیدهای آسیا و المپیک آماده کنیم.

معینی با اشاره به مشکل کمبود بودجه فدراسیون فوتبال تصریح کرد:  بودجه فدراسیون فوتبال بسیار محدود است و فاصله زیادی بین بودجه فوتبال ما و کشورهای متمول آسیایی و اروپایی وجود دارد، شرکت در این مسابقات به ما ثابت کرد سایر کشورهای جهان با تدارک ویژه ای گام به میدان می گذارند و باید به بودجه فدراسیون فوتبال توجه بیشتری شود تا فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیئت های فوتبال تقویت شوند.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار