نکیسا: پرسپولیس برای برتری مقابل لخویا شانس بالایی دارد/ استقلال به تفکرات منصوریان باخت

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هرچند پرسپولیس در دیدار رفت نتوانست لخویا را شکست دهد اما همچنان شانس بالایی برای صعود دارد.

نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار امشب پرسپولیس مقابل لخویای قطر اظهار داشت: شاگردان برانکو امشب کار سختی مقابل لخویا در پیش دارند.

چنان چه در بازی رفت مهدی طارمی پنالتی را تبدیل به گل می کرد و از موقعیت های خود بهتر استفاده می کردند، کار راحت تری داشتند. با این وجود پرسپولیس همچنان شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان دارد. 
 
وی درمورد تیم استقلال خوزستان بیان کرد: استقلال خوزستان در مرحله گروهی وضعیت خوبی داشت و توانایی هایش را اثبات کرد. البته مشکلات مالی این تیم سبب شد تا بدون انجام تمرینات در دیدار رفت مقابل الهلال به زمین برود و همین امر منجر به شکست نماینده کشورمان شد. با این وجود شک نکنید اگر استقلال خوزستان شایستگی های خود را باور داشته باشد سربلند از زمین بیرون می آید.
 
نکیسا درباره شکست سنگین استقلال برابر العین امارات تصریح کرد: استقلال از همان ابتدای بازی مقابل العین رو به نمایشی تدافعی آورد و سعی داشت با پیاده کردن یارگیری من تو من، نفرات خلاق این تیم مانند عمر عبدالرحمان را از کار بندازد. با این حال در انجام درست و اصولی این حربه غافلگیر شد و پس از دریافت گل دوم، تیم کاملا از هم پاشید.
 
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطر نشان کرد: اگر منصوریان در بازی با العین از یارگیری منطقه ای استفاده می کرد، نتیجه آبرومندانه ای می گرفت. در کل تیم حرفه ای العین از اشتباهات و کادرفنی استقلال نهایت استفاده را برد.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
مگه داش ....... تفکر هم میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کیسه ترکید
آخرین اخبار