رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان:

بسیاری از دوچرخه سواران از وثیقه 50 میلیونی هراس دارند

احسان خادمی گفت: تعداد زیادی از رکابزنان حاضر در لیگ از تست‌های سلامت و وثیقه ۵۰ میلیون تومانی ترسیدند.

احسان خادمی ملی پوش دوچرخه سواری سرعت کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر در اولین مرحله از اردوی آماده سازی در مجموعه ورزشی آزادی هستیم، شرایط کلی اردو خوب است و سخت تمرین می‌کنیم تا بتوانیم خود را برای مسابقات دوچرخه سواری داخل سالن ترکمنستان آماده کنیم.
 
وی در ادامه افزود: با کمک مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری و سرمربی تیم ملی سرعت سعی شده است بهترین اردو برگزار شود و فقط امیدوارم تمام از تمام رکابزنان استفاده کنند و برای مسابقات کاپ جهانی به موقع اعزام داشته باشیم، تا تجربه بچه‌ها بیشتر شود.
 
خادمی در مورد شرایط بدنی خود تصریح کرد: در حال حاضر شرایط بدنی خوبی دارم و با تمرینات مداوم سعی دارم خود را به فرم ایده آل برسانم. قول مدال نمی‌دهم، اما با تمام توان می‌روم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.
 
ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در مورد دریافت وثیقه از رکابزنان توسط فدراسیون گفت: در این مورد فکر می‌کنم شخصی که به خودش اطمینان دارد، مشکلی بابت دادن وثیقه ندارد و حتی خودم آمادگی ارائه وثیقه پانصد میلیونی هم دارم. با این کار فدراسیون، خیلی از تیم‌ها و رکابزنان ترسیدند به طوری که در گذشته ۲۰ تیم در مسابقات لیگ شرکت می‌کرد، اما در حال حاضر ۶ تیم در لیگ حضور دارند. به نظرم یکی از بهترین دستاوردهای فدراسیون برای مبارزه با دوپینگ گرفتن همین وثیقه است.
 
 خادمی در مورد تست‌های دوره‌ای سلامت بیان کرد: این نوع آزمایش‌ها بسیار مفید است، هر ورزشکار دارای یک شناسنامه سلامت می‌شود و می‌تواند با همین آزمایش‌ها میزان پیشرفت و قدرت بدنی خود را بسنجد و با تحلیل آن عملکرد مناسب تری داشته باشد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.