رجبی در نطق میان دستور:

آقای روحانی! دستی به روی کابینه خود بکشید

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزرای دولت یازدهم همه با هم یک دست و همدل نبودند از روحانی خواست که دستی بر سر کابینه دولت بکشد و کسانی را به همکاری با دولت دعوت کند که توانایی و شایستگی لازم را داشته باشد.

میرحسینی/وزرای دولت یازدهم یکدست و یکدل نبودند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرج‌الله رجبی در نطق میان دستور مجلس با آ‌رزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و تداوم نعمت امنیت برای مردم ایران گفت: مردم ایران در روز 29 اردیبهشت نمونه کاملی از احساس مسئولیت و درک شرایط زمانی و حساسیت‌های منطقه‌ای و جهانی را به ظهور رساندند و با حضور در پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر گام بلندی را درجهت ارتقای جمهوری اسلامی و امنیت ملی برداشتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تبریک به انتخاب مجدد روحانی به عنوان رئیس دولت دوازدهم بیان داشت: حضور بی‌نظیر مردم در پای صندوق‌های رأی یک دستاورد بزرگ است و باید آن را به نکویی پاس داشت.

نماینده مردم شیراز با اظهار تأسف از برخی اظهارها مبنی بر تخلفات صورت گرفته در حین انتخابات گفت: آنها بدون توجه به منافع ملی تلاش کردند در جهت منافع جناح خود قدم بردارند.

رجبی افزود: ملت روح متعالی و شکوهمندی است که بر اساس فطرت خداجوی خود خواسته‌ها و مطالبات دیگری هم دارند و شما هم پیگیری خود را برای این خواسته‌ها اعلام کرده‌اید و حالا این گوی و این میدان.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور کسانی هم که به شما رأی ندادند از جنس ما و پاره تن ما و ایران هستند و ما آمده‌ایم که مخالفان ما هم بتوانند حرف خود را بزنند چنانچه ما مخالف عدم شنیدن صدای مخالفین هستیم.

نماینده مردم شیراز گفت: وزرای دولت یازدهم همه با هم یک دست و همدل نبودند از روحانی خواست که دستی بر سر کابینه دولت بکشد و کسانی را به همکاری با دولت دعوت کند که توانایی و شایستگی لازم را داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه دولت روحانی در برجام و  FATFتنها بوده اظهار داشت: بررسی کنید که چند نفر از وزیران شما از دستاوردهای این چنینی حمایت آشکار کردند و چند نفر راه عافیت طلبی را انتخاب کردند.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه تیم رسانه‌ای روحانی به غیر از دو ماه اخیر در چند سال گذشته کم تحرک بوده است، اظهار داشت: اگر در طی سال‌های گذشته هم این چنین فعالیت می‌کردند مردم می‌دانستند که طی چهار سال گذشته چه اقداماتی انجام داده است.

وی با تأکید بر اینکه تیم رسانه‌ای روحانی تازه از خواب اصحاب کهف بیدار شده بود، خاطرنشان کرد:‌ همان طور که رهبر معظم انقلاب هم به کرات فرموده‌اند مشکلات اساسی مردم مشکل اقتصادی، بیکاری، اشتغال و رونق اقتصادی است و رونق سرمایه‌گذاری خارجی کلید این مشکل است ولی جذب سرمایه گذاری نیازمند بازنویسی آیین نامه‌ها است.

رجبی در ادامه به مسائل توسعه استانی پرداخت و گفت: مهم‌ترین اولویت توسعه استان فارس و شهر شیراز تغییر و تعریض مدیران ناکارآمد در کلیه سطوح مدیریتی استان است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار