همدان؛

معرفی داوران جشنواره سراسری شعر دوبیتی و رباعی رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان داوران این دوره از جشنواره سراسری شعر دوبیتی و رباعی رضوی را معرفی کرد.

معرفی داوران جشنواره سراسری شعر دوبیتی و رباعی رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی اظهار کرد: سیاوش دیهیمی، سیدمهدی موسوی فاخر و دکتر محمدرضا سنگری داوران این دوره از جشنواره هستند.

وی با بیان اینکه سیاوش دیهیمی مسئول انجمن ادبی میلاد بوده و سابقه داوری در جشنواره‌های مختلف ادبی از جمله جشنواره سراسری شعر دوبیتی و رباعی رضوی را در کارنامه خود دارد، گفت: سیدمهدی موسوی‌فاخر هم از شاعران پیشکسوت همدانی است و آثار قابل توجهی در این زمینه منتشر کرده که از آن جمله می توان به  کودکانه های یک مسافر(مجموعه شعر) انتشارات سبزان، دلم برای پرندگان تنگ است(مجموعه شعر)مؤسسه فرهنگی هنر رسانه اردیبهشت، پرواز ها و فاصله ها (مجموعه شعر) مؤسسه فرهنگی هنر رسانه اردیبهشت، نقدهای بی عیار (نگاهی به سهراب سپهری و باباطاهر همدانی) انتشارات تیرگان و... اشاره کرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: دکترسنگری هم از شاعران و نویسندگان پرکار معاصر است؛ از آثار ایشان تا کنون کتاب‌های متعددی چاپ و منتشر شده است که از جمله آن‌ها می توان «سوگ سرخ»، «پنجره معصوم»، «یادهای سبز»، «گلبرگ‌ها»، «یک جرعه تشنگی»، «سلام موعود»، «چهل روز عاشقانه»، «نقد و تحلیل ادبیات منظوم دفاع مقدس» در سه جلد و «پیوند دو فرهنگ ادبیات معاصر» و... را نام برد.

عبادی با بیان اینکه جشنواره سراسری شعر دوبیتی و رباعی رضوی مردادماه امسال در همدان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ١٥ تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است و ثبت نام در این جشنواره از طریق سایت hamedan.shamstoos.ir انجام می شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.