سنندج؛

ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی در کردستان آغازشد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از آغاز ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی خبر داد و گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول از هشتم خرداد و سایر پایه‌ها نیز از 13 خرداد ماه 96 آغازمی‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛صدیقه عبداللهی گفت: ثبت نام کلیه نوآموزان پیش دبستانی از تاریخ 8 خرداد لغایت 15 مهرماه و فقط از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان(سناد) انجام می‌شود و ستاد نظارت بر ثبت نام موظف است بر ثبت نام الکترونیکی نوآموزان مدارس و مراکز غیر دولتی و کلاس‌های چند پایه نظارت کند.

عبداللهی با بیان اینکه معرفی دانش آموزان پایه اول به پایگاه‌های سنجش توسط مدیران مدارس الزامی بوده و ثبت نام نهایی دانش آموزان بدون سنجش ممنوع است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی در هر مدرسه‌ای که تحصیل می‌کنند بدون حضور آنان و اولیا در فرصت مقرر در مدرسه ثبت نام خواهند شد.

وی تاکید کرد: باید ثبت نام دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سناد انجام شود.

عبداللهی در پایان به وظایف ستاد ثبت نام در سطح آموزشگاه نیز اشاره کرد و برنامه ریزی به منظور اجرای بهینه فرآیند ثبت نام طبق مقررات و نظارت مستمر و جمع آوری و تنظیم مستندات، نصب تراکت های مرتبط و شماره تلفن تماس اعضای ستاد در تابلو اعلانات و تشکیل جلسات و تبیین دستورالعمل‌های ابلاغی یکی از وظایف اداری مدیران مدارس در راستای ثبت نام به موقع دانش آموزان است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.