اهواز؛

معارفه و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شادگان

طی حکمی بنی تمیم، رئیس اداره راه و شهرسازی شادگان تودیع و رضا شاوردی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی گردید.

معارفه و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شادگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نعمت الله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئولین قدیم و جدید اداره راه و شهرسازی که با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازی استان در محل فرمانداری برگزار شد با تاکید بر ضرورت رسیدگی بیش از پیش به وضعیت راه های شادگان بیان داشت: شهرستان شادگان در حوزه بزرگراه رتبه دوم بعد از اهواز و در حوزه راه فرعی در رتبه سوم بعد از شهرستان های هندیجان و دشت آزادگان قرار دارد.

وی با تقدیر و تشکر از فعالیت چند ساله بنی تمیم رئیس سابق اداره راه و شهرسازی شادگان گفت: امیدواریم رضا شاوردی سرپرست جدید این اداره با شناختی که از وضعیت راه های این شهرستان دارد قطعا با حمایت و پشتیبانی اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر مسئولان مرتبط وضعیت موجود راه ها را بهبود بخشد.

آلبوغبیش اذعان داشت: تفویض اختیارات کامل و کافی در کنار مسئولیت لازمه پیشرفت در امور است و می بایست توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان به سرپرست جدید ابلاغ و با حمایت و پشتیبانی همه جانبه از اداره راه و شهرسازی شهرستان زمینه بهسازی و بازسازی راه های موجود فراهم شود.

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اساسی افزایش تصادفات در این شهرستان، نامطلوب بودن وضعیت راه هاست که باید به طور جدی و اساسی مد نظر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در یک ساله اخیر به رغم کمبود شدید اعتبارات عمرانی، فعالیت قابل قبولی در سطح راه های شهرستان به ویژه در بحث آسفالت سازی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.