استرداد دختر دوست صمیمی رئیس‌جمهور پیشین کره جنوبی به سئول

دانمارک دختر 20 ساله دوست صمیمی رئیس‌جمهور سابق کره جنوبی را به اتهام مشارکت در پرونده رسوایی دولت پیشین، به سئول تحویل می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ "چانگ یو- را"، دختر چوی سون سیل، همانند مادرش به مشارکت در پرونده رسوایی رئیس جمهور سابق کره جنوبی متهم است و دولت دانمارک وی را امروز به سئول تحویل می‌دهد.

استرداد دختر دوست صمیمی رئیس جمهور پیشین کره جنوبی به سئول

"چوی سون سیل" دوست صمیمی "پارک گون هه"، رئیس جمهور سابق کره جنوبی، بود که برای او دردسر بزرگی به بار آورد. چوی سون سیل بدون داشتن مسئولیت در نهاد ریاست جمهوری، به برخی اسناد محرمانه و حتی سخنرانی‌های پارک دسترسی داشته و بر نهادها و شرکت‌های مختلف فشار می‌آورد تا بر اساس سیاست‌های دولت رفتار کنند. این زن هم‌اکنون به اتهام اعمال نفوذ در تصمیمات سیاسی رئیس جمهور در بازداشت به سر می‌برد.

استرداد دختر دوست صمیمی رئیس جمهور پیشین کره جنوبی به سئول

تحقیقات تکمیلی نشان داد "چانگ یو- را"، دختر 20 ساله چوی سون سیل، نیز همانند مادرش در این پرونده فساد مشارکت داشته است. "چانگ یو" که برای تمرینات اسب‌سواری در آلمان به سر می‌برد، به دلیل ورود غیرقانونی به شمال دانمارک، بازداشت شد. 

این دختر 20 ساله به اخذ مدارک عالی تحصیلی با استفاده از قدرت نفوذ مادرش متهم است. وی بدون حضور منظم سر کلاس نمرات قبولی دریافت و در ارائه گزارش‌های تحصیلی خود سرقت ادبی کرده بود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار